Gå til innhold

Idag kom min Angelsound :)

Anbefalte innlegg

Angelsound er en liten doppler man kan kjøpe og bruke til å høre babyens hjertelyd hjemme.

Jeg har funnet ut at masse babyolje gir best resultat. Den må ha noe skikkelig glatt å skli over magen på, for å ikke lage skrapelyder pga huden.

Og jeg har hørt masse på hjertelyden, det er så fasinerende å vite at det er babyen min inni der!! Samboeren min har hørt på også, og det er 2 lyduttak så begge kan høre samtidig, med hvert sitt hodesett.

Og så fant jeg min egen puls i lysken. Det er jo godt å ha fått et bevis for at jeg har puls :P Men egentlig ville jeg bare høre om det var noen forskjell på det jeg hørte i magen, tenk om det var min egen puls bare der også?

Men babypulsen er veldig mye raskere, så det er lett å høre at det er et lite liv i magen min. Kan absolutt anbefales hvis man vil bruke rundt 200kr på en dings man ikke kan bruke til noe som helst annet resten av livet :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137695498-idag-kom-min-angelsound/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte den på ebay. Kom etter en uke.

Det følger med ledning man kan sette mellom doppleren og dataen, så kan man ta opp lyden også!

Først fikk jeg det ikke til, men det var fordi jeg hadde satt ledningen feil vei, altså feil plugg i maskinen: Den skull være i doppleren istedet, og da gikk det så bra så.

hørtes veldig spennende ut! spurte jordmor om hva hun tenkte ang å høre på hjertelyd hjemme, hun anbefalte det ikke da "vi ikke var opptrent i å tyde lydene".

mye betalte du? jeg vil oxo ha en!! kjenner liv, men med flere dagers mellomrom, så kunne være veldig greit å vite at det er noen der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...