ElleMelleMini Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 I dag er det 32 dager siden siste mens...og syklusen min de siste månedene har vært ca 32-33 dager. Tok en billigtest på onsdag som var negativ....;o( MEN jeg har ihvertfall ikke fått mensen ennå.... Men har vært så rar i magen de siste dagene, mye luft i magen. Veldig rar følelse i underlivet....føles som puppene mine forandrer seg. Brystvortene er liksom "store og flate" om det kan være en god beskrivelse?? Men siden jeg ikke har noen tester liggende nå, har jeg kjent på livmortappen...(selvom man kanskje ikke bør gjøre det) Men jeg klarer liksom ikke å kjenne den....akkurat som den peker bakover?? Noen tips...?? Jeg føler meg nesten litt desperat, men det er jeg kanskje også....
Ladybug~N&E Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 fant dette på pernille.info;) litt om hvordan tappen oppfører deg i ulike perioder!! Før eggløsning: Hard Lukket Lavt plassert i skjeden "Tørr" eller litt fuktig Kan være litt bakovervendt Rosarød i fargen Like før/under eggløsning: Myk Åpen Høyt plassert i skjeden Glatt og sleip Sentrert i skjeden Rosarød i fargen Etter eggløsning: Hard Lukket Lavt plassert i skjeden "Tørr" eller litt fuktig Kan være litt bakovervendt Rosarød i fargen Like før/under mensen: Åpen Hard Lavt plassert i skjeden Fuktig Kan være bakovervendt Ved tidlig svangerskap: Tett lukket "Plugget igjen Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre Kan være bakovervendt Blålilla i fargen Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Ved tidlig svangerskap: Tett lukket "Plugget igjen Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre Kan være bakovervendt Blålilla i fargen Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå må berre spørre, kossen ser dere fargen egentli? trodde de va inne der eg å sånn...
Ladybug~N&E Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 den fargen tror jeg ikke andre enn legen kan se når han er oppi der og titter med det forferdelige instrumentet sitt. dumt å ta med det med ev. farge på tappen. det bare forvirrer i grunn siden vi umulig kan titte opp der selv.
Nurket11 Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Ok, hører mange prater om denne tappn, hva er det og hvor er den?
Ladybug~N&E Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 enden av livmorhalsen. den finner du heeelt øverst i skjeden din.
SiMaMi Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Det er akkurat det samme med meg.. Eller jeg har ikke tatt noen test jeg da, (lenge til apoteket er åpent også) men jeg skulle hatt mensen i går og det kjennes ikke ut som den skal komme. Jeg har kjent etter på tappen jeg også.. men finner ikke så veldig mye ut av det alikevel! Man skal vist kjenne den livmor tappen godt for å kjenne igjen hvor man er i syklusen.. Jeg HÅPER mensen ikke kommer for noen av oss:) Jeg har prøvd og bli gravid i 1 1/2 år og hatt denne følelsen mange ganger og blir like skuffet hver eneste gang:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå