Ingus Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg fikk utført AIH for 12 dager siden, tok CB digital test på morgenen i dag, det gikk ca 30sek før det lyste GRAVID på skjermen. Kan jeg stole på dette, eller kan EL-sprøyta virke inn? Jeg går ellers ikke på noe medisisner. Håper så inderlig det er riktig resultat God helg alle sammen!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 GRATULERER!!! Den testen er nok ikke falsk positiv nei El-sprøyta skal jo være ute av kroppen 10 dager etter at den ble satt
Ingus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Ååå...tusen takk!! Skal den være ute av kroppen etter 10 dager ja, det visste jeg ikke :S Da får jeg bare krysse fingrene for at det går bra videre Takk for raskt svar ! Lykke til videre Turbotrollet, håper alt går rette veien for deg
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Håper du får tatt en blodprøve så du kan senke skuldrene - lykke til & gratulerer så langt! :-)
74skytte Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 På Riksen tar vi blodprøve på dag 12, så det burde gå bra og teste i dag. Jeg sier bare: GRATULERER du er gravid! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå