Gå til innhold

Tv1 i sete med smådeler forran... andre i samme situasjon?

moden mamma

Anbefalte innlegg

Er i uke 34 og har vært på kontroll i dag. Fikk beskjed om at Tv1 ligger i sete med smådeler forran.. måtte nesten le da hun sa det.. Og spørre: "prøver du å si at vi venter en gutt og ikke jente som forventa?" :)) Tv2 ligger i hodeleie.

Neida - var visst andre ting, som f.eks navlestreng... Noe som betyr at det blir keisersnitt på fødeglade meg om det ikke forandres :( IKKE som forventa! Jenta ligger laangt nede i bekkenet - men jeg forsetter å håpe til motsatte er bevist og vi satt ingen dato for KS denne gang. Går vannet hjemme er det rett ned i liggende, ambulanse til sykehus og rett inn til ny UL.. og trolig KS.

Andre som har samme leie/situasjon?

Fortsetter under...

Oi, oi, oi! Når jeg leste din overskrift tenkte jeg også direkte at her blir det en gutt isteden for jente, men det var i hvert fall godt at det ikke var slik. :)

Forstår at du ikke har veldig lyst til KS. Skal krysse fingrene for at tv1 snur seg igjen slik at de "små delene" kan flytter seg.

Jeg hadde jo begge to i seteleie, men hørte aldri om noen smådeler altså :humre: Får håpe hun snur seg, så du kan føde vaginalt.

(Nå er ikke KS det verste heller altså, jeg var faktisk helt fornøyd med at det ble det for meg tilslutt)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...