novemberjente08 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hva synes dere er finest av: Iselin, Celine, Seline ? Synes det er så koselig å tenke på navn:)
Nemofish Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Er ikke glad i Iselin, men synes Celine er ok. Tror egentlig jeg ville skrevet Seline, siden det skiller seg mer ut!
alvilde Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 kjenner ei kjempe skjønn jente på 2år som heter iselin, kjempefint navn syns jeg:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Synes celine er et nydelig navn. Har alltid likt det, og det har ligget på toppen av lista mi når det gjelder jentenavn. Liker ikke så godt skirvemåten Seline, men navnet i seg selv er nydelig uansett. Iselin er også et fint navn.
RaPe Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Liker ingen, blir for sukkersøtt synes jeg... men er litt sær på slikt.. Irmelin er det ikke mange som heter, det synes jeg er bedre!
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Vet ikke hva jeg liker best. To fine navn. Liker Seline bedre enn Celine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå