Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om guttenavnet Storm?

Synes det er litt tøft, men litt usikker.. I starten syntes jeg ikke noe særlig om det, men etterhvert liker jeg det bedre og bedre.

Noen synspunkter? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er et skikkelig flott, tøft og sterkt navn! Hadde jeg fått min kjære med på det, og vårt barn hadde blitt en gutt, ville jeg brukt det. Du kødder ikke med Storm, for å si det sånn! ;O)

Skrevet

jeg syns det er et tøft navn.

men så kjenner jeg en som heter det til etternavn, så jeg forbinder det desverre med et etternavn, derfor ville jeg ikke bruke det. men jeg liker det for det:)

Skrevet

Synes det er fint, men nå liker jeg norrøne navn. Liker godt Ask også.

Skrevet

Synes egentlig det er et kjempe flott navn, men de siste årene har det blitt Harry

Skrevet

Blir litt for Hotell Cæsar for meg... ikke mange episodene jeg har sett, men vet det er en der...

Men bortsett fra det, er det et sterkt navn, ja!

Skrevet

Forbinder navnet med satirikeren Storm P. Han var jo en kul fyr, men synes vel egentlig navnet blir litt for sært... Rart å hete Storm hvis du f.eks. er en liten, puslete kar med briller....

Skrevet

Uvær! Guffne greier...

Skrevet

Synes ikke noe om det.. For det første er det "uvær", for det andre er det rett og slett teit med en pinglete, spinkel gutt som heter Storm. Det synes hvertfall jeg..

Skrevet

Enig...minner meg om uvær og liker det rett og slett ikke....

Og så heter han på cæsar det, og han liker jeg heller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...