callmebecka Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Trenger et guttenavn som matcher Elvira, fant plutselig ut at Albin og Elvira betyr det samme og jo mer jeg tenker på det, jo finere blir det... Er jeg blind? Andre alternativer er: Boye Edvard Erling
megc Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes du skal gå for Albin!! Det var et bra forslag!!! Dessuten passa det godt:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 det er jo fint navn hvis du kommer fra arabia, men syns ikke det var et fint norskt navn
prebs Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes Edvard og Erling er veldig flotte navn og hadde tatt et av dem!
RaPe Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Albin er en båt-type min far hadde engang... Alvin eller Edvin er bedre. eller edvard eller erling. Edvard er meget pop, mens Erling er mer uvanlig... Hva med Elling?
Vannmann35 Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Synes Albin er gyselig - minner om Albino og høres alt for unorsk ut. Edvard er derimot et stilig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå