reseret Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har ni eggehvitter jeg skulle hatt brukt til noe. Er ikke så glad i marengs. Noen andre forslag, som ikke krever eggeplommer...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Krem? fruktcoctail og krem er jo ikke så værst...
lykketreff:-) Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Alle former for nøttebunn/mandelbunn skal ha bare eggehvite. Med 9 eggehviter kan du få lagra opp noen bunner da de egner seg veldig godt for nedfrysing. Nøttebunn med vaniljekrem/fløtekrem og friske bær er nydelig, spesielt om sommeren :-) Lykke til!
lykketreff:-) Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Det er ikke nødvendig - bare bruk en stor kniv. Jeg syns det er godt med litt grov mandelbunn hvor man har litt å tygge i. Trenger du oppskrift?
bomsa Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 litt i seneste laget....men skumkake er jo hærlig..:-D Har ikke oppskrift, men det finnes vel noe på nett....er eggehvite, sukker,kokos og gelatin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå