Gå til innhold

hmmmm...tror slimproppen har gått...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk det samme i stad.. dvs kom først endel slim, så ved neste dobesøk ploppet resten ut. Overrasket over hvor stor den var! Ganske mørk i fargen egentlig.. Ble litt detaljert dette, men ingen tvil om hva det var i alle fall. Krysser fingrene for at jeg blir mamma i løpet av helgen nå!

Lykke til til deg og :)

Hm, så spennende =) Jeg hadde tidligere idag masse utflod med blod i, lurte på om det kunne være tegningsblødning...Men nå nettopp kom det mer slimete, klumpete gørr da jeg var på do, så lurer på om det kan være slimproppen hos meg og. Kjenner iallefall at noe er på gang i kroppen! Skulle bare ønske jeg kunne vite NÅR det egentlig hadde tenkt å sette igang!

Ser ut som aktiviteten bare øker og øker her i mai-klubben =)

Slimproppen min gikk for 14 dagers siden og jeg sitter fortsatt med stoor mage. Det er vist vanlig at det går alt fra en dag til tre uker fra slimproppen går til fødselen starter. Så det kan bli stoor mage på 17 mai, så ikke bli alt for utolmodig!

Annonse

I dag tidlig fikk jeg se noe lysgult, seigt og slimete på papiret. Sikkert deler av slimproppen. Så det er jo noe på gang her og. Men for å være ærlig nyter jeg dagene nå, og koser meg og slapper av og tenker at nå kan jeg bare tenke på meg selv til babyen kommer.

wow!!! Det står det respekt av!

Jeg sier stadig til meg selv at jeg skal nyte den avslappende tiden det faktisk er før man har en ny baby i huset...men får det ikke helt til gitt. Går bare å venter og venter og kjenner på kroppen hele dagen. Tror liksom at noe kan skje når som helst.

Og slik har det jammen vært noen uker...HUFF..blir UTÅLMODIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...