Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er født 22.02.80 og min kjære er født 13.11.79. Innen et par måneder blir vi prøvere. Jeg har PCOS. Noen som ser noe?? På forhånd, tusen takk
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Vær så snill!! Er det fordi ingen ser barn i fremtiden vår?? Dere kan jo si det som det er da? ... Har tro på at noen kan se dette, trenger håp!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Hei.Får opp at du trenger litt tid for og bli gravid og kanskje litt hjelp med hormoner.Får opp først vinteren på deg her.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Oi, spennende! Tusen takk! Før jul eller etter jul, kan du se det mer spesifikt? Hm, jeg hadde håpet at jeg slapp å ta hormoner, kanskje heller Metformin.. Men vi får se Ha ei fin langhelg, og tusen takk nok en gang!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 mulig i jultider.Hormoner er grei og ta.Har selv pco og gått på prgotime og gutten satte på sist forsøk så det går.Masse lykke til.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Takk skal du ha! Ja, jeg må nok jobbe litt med meg selv når det gjelder hormoner... Er litt redd for hva de gjør med kroppen. Har gått på Diane et halvt år nå, gleder meg til å slutte da jeg egentlig ikke har vært så fornøyd med dem... Småblødninger etc. Mange som sier at Pergo og Metformin er en bra kombinasjon. Fikk du det, eller kun Pergo?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 blir en spennende tid framover for deg.Fikk bare perog her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå