Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg skulle være så heldig at jeg kunne skrive de fantastisk ordene her inne....men:...Jeg er GRAVID, i fjerde uke, etter første IVF forsøk:-)...etter en haug med positive tester, og fin blodprøve...har jeg i dag fått konstatert at jeg er gravid...

Og det er en merkelig følelse.....En veldig betryggende men rar følelse..men det jeg føler mest av alt....er at jeg stup trøtt, fordi jeg ikke har sovet de siste nettene...pga spenning...så her skal det soves....og jubles:-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, det må være en hærlig følelse.

Skrevet

Gratulerer!!!! Gleder meg å høre at dere har lykkes, og at dere klarte det på 1.forsøk - det gir meg ekstra håp og optimisme til at vi også skal klare det!! Igjen, gratulerer så mye!!=)

Hva var forresten de første symptomene? Og når begynte du å kjenne noe? Er jo litt vanskelig å skille graviditetssymptomer fra medisinbivirkninger sikkert...

Skrevet

Gratulerer så mye-kos deg med graviditeten:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg masse fremover med den lille spiren.

Skrevet

Kjenner igjen den følelsen.

GRATULERER!!!!

Kan fortelle deg at etter 26 uker sitter jeg fortsatt med en følelse av at det her ikke er en smule naturlig...

Har enda ikke gått opp for meg.

Håper du får et fint svangerskap!!

Skrevet

Gratulerer så masse!! Så gøy!

Skrevet

HEi, og tusen takk...så søte dere er..:-)

Til 2småIVF ruger...så først fremst, gjør jeg dette alene, har vært i Danmark..og blitt gravid med donor:-)) enm 3, 5 års lang prossess..

Første symptomer...var veldig vondt i høyre eggstokk...kan og ha vært pga uttak....og så har det vært akkurat noen som har strukket nede i lysken?? vanskelig forklare, men en del stikk og strekk..de har jeg fremdeles...ellers ikke mye....men i går fant jeg ut at lukten av stekte kjøttkaker, og grill mat var veldig esj....blir nesten kvalm bare av å snakke om det....og det er jo merkelig siden jeg egentlig liker begge deler...

Ellers ikke noe særlig...:-)

Skrevet

Gratulerer så masse lubbeline,og lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer så masse! Masse lykke til videre i svangerskapet! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...