Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg skulle være så heldig at jeg kunne skrive de fantastisk ordene her inne....men:...Jeg er GRAVID, i fjerde uke, etter første IVF forsøk:-)...etter en haug med positive tester, og fin blodprøve...har jeg i dag fått konstatert at jeg er gravid...

Og det er en merkelig følelse.....En veldig betryggende men rar følelse..men det jeg føler mest av alt....er at jeg stup trøtt, fordi jeg ikke har sovet de siste nettene...pga spenning...så her skal det soves....og jubles:-)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

:o)

Skrevet

Ååååå, deilig å høre, er kjempeglad på dine vegne! Babyklister i massevis til deg, og så satser jeg på at jeg får lov å komme etter om ikke så lenge :-) Snakkes!

Skrevet

gratulerer :-)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE:)

Skrevet

Fantastisk deilige nyheter! Lykke til! :)

Skrevet

Gratulerer så mye. Du har en fantastisk tid liggende forann deg. Kos deg, for det går altfor fort:)

Skrevet

Fantastisk, gratulerer !!!

Skrevet

Det var flott!!! Gratulerer så mye :-) Gleder meg til å se deg med rund babymage på bergenstreff etterhvert (dersom vi kommer oss så langt - babyen sover langt mindre nå enn da hun var to uker gammel på forrige treff - med andre ord litt hektisk nå...)

Klem fra tobarnsalenemoren

Skrevet

Åh, så kjempe bra...

Gratulerer så mye.

Klemmer

Skrevet

Tusen tusen takk:-)))....På Nordica sa de at jeg skulle ringe i uke 7 og fortelle hvor mange det er..så det blir jo litt spennende......

Ja, blir spennende det Yolanda, med magen og alt...er vel ikke noe i veien for at du kan ta en aktiv baby med på treff, mange som kan holde, og som vil holde...dessuten er det ikke noe sovetrang;-)

Skrevet

Gratulerer, så flott!!! Håper det klaffer for riktig mange andre også nå i løpet av sommeren!

Skrevet

TUsen takk igjen...ja det er nesten litt uvirkelig, har vært og tatt HSG prøve nr to i dag, håper den har øket fint..stadig nye spenningsmomenter her skal vites...og sykepleieren var så søt, hun hadde sendt legen melding i helgen fordi hun var så spent på mitt HSG nivå...snakk om engasjement:-)))

Skrevet

Litt sent ute, men GRATULERER!!!

Kjenner godt til spenningen rundt disse blodprøvene...masse lykke til!

(Dette er forøvrig den eneste blodprøven man kan ringe inn og få svaret på selv hvis den er sendt til/tatt ved Furst lab. Og man kan som oftest få svaret på dagen.)

Gleder meg till å følge deg her inne i 9 lange måneder!

Skrevet

Får svar av legen senere i dag...håper jeg:-).....

eh, er bare 7 mnd og tre uker igjen i dag:-)...så dette går jo kjempefort...HAHAHA..not;-)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Håper formen din er suveren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...