lubbeline Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 At jeg skulle være så heldig at jeg kunne skrive de fantastisk ordene her inne....men:...Jeg er GRAVID, i fjerde uke, etter første IVF forsøk:-)...etter en haug med positive tester, og fin blodprøve...har jeg i dag fått konstatert at jeg er gravid... Og det er en merkelig følelse.....En veldig betryggende men rar følelse..men det jeg føler mest av alt....er at jeg stup trøtt, fordi jeg ikke har sovet de siste nettene...pga spenning...så her skal det soves....og jubles:-)))))
Rakel64 Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Ååååå, deilig å høre, er kjempeglad på dine vegne! Babyklister i massevis til deg, og så satser jeg på at jeg får lov å komme etter om ikke så lenge :-) Snakkes!
En til kansje?!? Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 Gratulerer så mye. Du har en fantastisk tid liggende forann deg. Kos deg, for det går altfor fort:)
yolanda Skrevet 10. mai 2008 #13 Skrevet 10. mai 2008 Det var flott!!! Gratulerer så mye :-) Gleder meg til å se deg med rund babymage på bergenstreff etterhvert (dersom vi kommer oss så langt - babyen sover langt mindre nå enn da hun var to uker gammel på forrige treff - med andre ord litt hektisk nå...) Klem fra tobarnsalenemoren
StorkeMammaen Skrevet 10. mai 2008 #14 Skrevet 10. mai 2008 Åh, så kjempe bra... Gratulerer så mye. Klemmer
lubbeline Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. mai 2008 Tusen tusen takk:-)))....På Nordica sa de at jeg skulle ringe i uke 7 og fortelle hvor mange det er..så det blir jo litt spennende...... Ja, blir spennende det Yolanda, med magen og alt...er vel ikke noe i veien for at du kan ta en aktiv baby med på treff, mange som kan holde, og som vil holde...dessuten er det ikke noe sovetrang;-)
Karina68 Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer, så flott!!! Håper det klaffer for riktig mange andre også nå i løpet av sommeren!
lubbeline Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 15. mai 2008 TUsen takk igjen...ja det er nesten litt uvirkelig, har vært og tatt HSG prøve nr to i dag, håper den har øket fint..stadig nye spenningsmomenter her skal vites...og sykepleieren var så søt, hun hadde sendt legen melding i helgen fordi hun var så spent på mitt HSG nivå...snakk om engasjement:-)))
callmebecka Skrevet 15. mai 2008 #23 Skrevet 15. mai 2008 Litt sent ute, men GRATULERER!!! Kjenner godt til spenningen rundt disse blodprøvene...masse lykke til! (Dette er forøvrig den eneste blodprøven man kan ringe inn og få svaret på selv hvis den er sendt til/tatt ved Furst lab. Og man kan som oftest få svaret på dagen.) Gleder meg till å følge deg her inne i 9 lange måneder!
lubbeline Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 16. mai 2008 Får svar av legen senere i dag...håper jeg:-)..... eh, er bare 7 mnd og tre uker igjen i dag:-)...så dette går jo kjempefort...HAHAHA..not;-)
Tjorven1 Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så mye! Håper formen din er suveren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå