Gå til innhold

Endelig permisjon ;) flere som ikke er helt ferdige enda??

Anbefalte innlegg

Sååå deilig det skal bli å ha fri i finværet og få samlet litt krefter til den store dagen. Hatt så mye plager og smerter osv og dårlig søvn. Ser så mange har født allerede - gratulerer alle sammen!!!!

Jeg har ikke termin før 31. mai. Gleder meg til treff for mai mammaer i Oslo på onsdag BIM treff. Har ikke hatt overskudd til å være med mer enn en gang før. Regner med det er noen flere som som er igjen og at flere kommer på treff?

Fortsetter under...

Jeg gikk ut i permisjon på mandag, men har vært sykemeldt en god stund før det. Har vært deilig å kunne få lov til å slippe stress og kav på jobben!!!

Det er mange som har født av maimammaene i Oslo, hver eneste uke har det falt fra både en og to på treffene, og det gjerne leeenge før terminen.... Har vært spennende å se hvem som har dukket opp og ikke!

Jeg har ikke termin før 26 mai og regner med at jeg blir å treffe på flere treff fremover! Selv ingen fødsel kan stå meg mellom og en god kake!!!!

Ja har inntrykk av at mange har født før termin her inne. Har vært så utålmodig selv, men nå vil jeg gjerne få slappe av littegranne før det braker løs. Og hyggelig å få med seg ett treff på onsdag. Skal du føde på Ullevål? Det skal jeg. Måtte inn en tur i forrige uke pga så lite liv i noen dager. Så mens jeg var der begynte den lille å sparke som før.... men senere har det vært veldig stilt igjen. Da var det godt å ha vært der så jeg vet jeg kan ta det med ro. Blir litt tullete av så mye bekymring. Sånn er det vel å være nybegynner....

Heihei! Er ikke ferdig enda jeg heller. Begynner å bli veldig lei nå. 10 dager til ul termin og 8 til mens termin!! Føler at nesten alle inne på maiklubben har født før termin, litt rart. Pluss at jeg blir litt stresset av det selv:) Jeg vil ååå!

Jeg skal føde på Ahus.

Babyen var forferdelig stille her en periode og jeg ble både redd og bekymret, men de siste ukene har den virkelig sagt ifra at den er her! Er kjempegodt å kjenne sparkene og hikkene:)

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har blitt stresset av alle fødslene. Fra treffet forrige tirsdag til i morgen er det 4 av 8 som har født!!! 50% på en uke!! Men jeg også prøver å tenke positivt på at den er i magen ennå. Den kommer jo ut uansett en dag!

Håper å se deg i morgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...