Gå til innhold

Vondt i lysken...flere som kjenner seg igjen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt vondt i lysken siste uken nå. Har termin 12. mai så jeg har ikke så lenge igjen. Syns ikke smertene har blitt verre for min del i hvertfall. Nevnte det for legen min og hun mente det var normalt å få vondt i lysken på slutten.

Jeg har hatt sterke "ilninger" nedover beina i en uke nå, det kommer å går. Er visst normalt, men kjempevondt! De siste par dagene har jeg hatt vondt frampå i skambenet, det virker som en lett bekkenløsning.

Kjenner i tillegg stikninger ned i skjeden når baby graver seg nedover. En del "vondter", ja. Tar det som et tegn på at fødselen ikke er langt unna.

:-)

Jeg har også hatt endel smerter i lysken, særlig hvis jeg går mye/fort. Har gått jevnlig til kiropraktor siden nyttår pga korsryggen, og da ubehaget i lysken meldte seg ba jeg henne se på det (var selv overbevist om at det var bekkenløsning) men det var bare strekk i noen muskler og helt normalt på slutten av svangerskapet. Hun ba meg ligge på rygg, mens hun trykket på et par punkter i lysken. Ikke noe behagelig, men veeeeldig effektivt!!! Jeg er mye bedre nå enn jeg var for noen uker siden =) Har termin 30. mai, og føler meg sprekere enn noen gang ;) En tur til kiropraktor har ihvertfall hjulpet meg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...