*ale* Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Skjønner meg ikke på håret mitt!!!!! Klipte meg sist i mars, da sa frisøren: Du har jo masse fall i håret du!! Jeg tenkte det var merker etter hårstrikket hun så.-. Men har fått fall, etter 33 år med GLATT strykefritt hår... ikke hatt en eneste liten bungel i det før... Og det blir mer og mer nå... begynt å krølle seg til og med.. Hvaschera????????? Noen som har vært borti dette???
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg fikk fall i håret etter lang tid med stritt hår. Frisøren sa det at hormoner kan være årsaken. Og som man vet florerer hormoner når man er gravid. Så det kan være det som har gjort det.
*ale* Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Jo men... to år siden jeg fikk siste.. så kan da umulig ha sånne hormoner nå???? KAn det ta så lang tid.. SLutta på cerazette rett før, kanskje det er det... hehehe..
prekæs Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Min datter som hadde helt glatt hår som barn, har fått mye fall i håret nå som tenåring, med tilløp til korketrekkere:)
Tøysetipp Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg også. Moren min fikk også det. Og det har blitt mer og mer med årene. Må innrømme at jeg ikke spesielt fan.
OsloMor Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har hatt bølger i håret, men nå har jeg krøller... Kom rundt 25 års alderen, og da særlig etter å ha fått barn. Frisøren min sier at det ikke er p.g.a. hormoner, men hvordan livsløpet fortoner seg. Liker krøller jeg da;-)
*ale* Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2008 Joa greit med litt forandring.. men trodde ikke det gikk an!!
Tirilille Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jepp, samme her. To år etter at siste gutten kom, har jeg fått bølger i håret. Helt rart, har samme frisyre som jeg hadde for 10 år siden (hatt det annerledes i mellomtiden altså.. ;-), men med samme klippen nå så får jeg faktisk masse bølger og krøller dersom jeg "klemmer dem opp". Ja, det er merkelig. Har hatt rimelig fritt fall før. Ikke vet jeg den vitenskapelige forklaringen, men slik er det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå