Gå til innhold

Desember? Januar? Februar?

Anbefalte innlegg

Jeg er fryktelig i tvil når jeg har termin, har telt så mange dager at nå har jeg gått helt i surr. Sist jeg kom frem til var 27 desember, så da må jeg jo passe inn her! :)

Jeg fikk positiv test på mandag. Slo ned som en bombe. Skulle ikke være mulig å bli gravid med prev. Men det ble jeg! :) Var hos legen på tirsdag som sa det var håp, så da håper jeg :)

Er fryktelig rart. Har ønsket meg barn siden jeg var 19, minst! Og nå, når jeg ventet det mist melder en baby sin ankomst, og jeg føler meg glad, trist, stressa og alt på en gang! Håper jeg kommer igjennom de siste usikre ukene og at dette blir bra!

Så utrolig mange tanker man gjør seg, og så utrolig rart det hele er!

Men så FLOTT! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137690671-desember-januar-februar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første dagen sist var 20/21 mars :)

Legen sa ikke så mye i det hele tatt. Ble nesten litt overrasket. Men antar at siden jeg hadde spiral og jeg måtte fjerne den at hun ikke ønsket å gi meg noen forhåpninger. Skal tilbake på tirsdag og håper inderlig jeg får mer informasjon og slik da! Om ikke tror jeg at jeg bytter lege (Hun er turnuslege og ikke min fastlege)

Så foreløpig vet jeg ingentig, annet enn det jeg leser meg til selv. Har egentlig ingenting annet en troen på at dette skal gå bra nå som spiralen er ute :)

Men jeg har nå tatt ut min, og det gikk veldig bra :) Heldigvis! Ikke en dråpe blod eller en eneste liten krampe :)

I dag har jeg kjent enkelte murringer igjen, det er så artig! Kjenner at livmora strekker og tøyer på seg og at det er ting på gang hele tiden! :)

Eneste som er plagsomt er at jeg er så ufattelig kvalm, hele tiden! Føles ut som om jeg er konstant fyllesyk! Jeg vil ha morgenkvalme som går bort ved lunsjtider ;) Heldggriser! ;)

Annonse

Jeg ble også veldig sjokkert da jeg fant ut at jeg var gravid. Vi brukte kondom, og en gang så sprakk den. Det var tydeligvis det som skulle til! Jeg har termin på julaften!!

Hvor gammel er du da Stine Eirin? Selv er jeg 22, men blir 23 i oktober

Hei Paulita. Beklager sent svar, så faktisk ikke at du hadde svart før nå! :o

Jeg er 25, fyller 26 i august. Har en noe yngre samboer.

Vi ble også sjokkerte, men veldig glade etter at sjokket hadde lagt seg!

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig. Går liksom å venter på at ting skal skje, kjenner og føler og venter og vil ha mage og alt blir liksom så LENGE til! :P

hehehe... Rart å være gravid, ikke på langt nær så glamorøst som jeg trodde, men alikevell det mest fantastiske som har skjedd! :)

Hva driver du med da paulita? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...