Ina30 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Skal fly til Athen med Norwegian med 1-åring og lurer på om det finnes stellebord om bord på flyet? Har aldri lagt merke til det tidligere, men tenkte jo ikke så mye over det før heller da.
lucky_mom Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Ja, det finnes som regel mikro-stellebord inne på do. Den klappes ned over doen. Man må være ganske akrobatisk for å skifte på en unge der :-) Men det har stort sett gått greit for vår del :-)
tuppemor-75 Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 det er som hun over skriver, et mini stellebord rett over doen. det passer fint til små babyer. verre når de nærmer seg året, da er de altfor lange. men ta med antibak. våtservietter, slik at ungen blir ren etter alt han/hun har kladdet på inne på det mikroskopiske toalettet..
Ninni med 2 søte jenter Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Heisann Jeg har opplevd på flere fly at det ikke finnes stellebord. Noe som ikke er særlig gøy når man skal skifte bleie inne på et lite flytoalett.. Har bl.a oppleved dette på et Norwegian fly jeg reiste med til Spania. Heldigvis finnes det vel på de fleste.
MathildeC Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 På et Norwegian fly jeg var med forleden, opplyste de at det var stellebord på toalettet bak, dvs ikke noe på det foran. Så verdt å sjekke når det trengs.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Når vi flydde med norwegian til spania hadde de ikke, og jeg fikk ikke skifte i bakerste rad som det ikke satt noen for det kunne plage de andre. Skjønner jo det, men det var bare en tisse bleie og hadde det vært en blaut bæsj hadde det blitt en utfordring stående på en trang fly do. Sas hadde, året etterpå, så det varier sikkert
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Da vi var på Kypros med TUI nettopp hadde de stellebord på handicap-doen. Stort er det jo ikke akkurat, og Turboprisen var opptatt med å utforske alt som var der inne. Vet ikke hvor lang tid det tar å fly til spania, men dersom du skifter bleie rett før flyavgang og med en gang dere lander så kanskje du kan droppe bleieskift ombord? (En natt er lenger, og bleiene holder det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå