Gå til innhold

Endelig over de første "kritiske" ukene!

Anbefalte innlegg

Da er endelig jeg også over i 2.trimester. Klarer ikke å slappe av enda. Må komme meg til ul i uke 18 og se at alt ser bra ut først. Men, jeg prøver å tro på at "lynet ikke slår ned samme sted to ganger".

Håper jeg får kjenne liv snart, for da har man liksom noe å forholde seg til når man blir bekymret. :)

Fortsetter under...

Gratulerer! Skal se at alt går bra denne gangen:-)

Selv bestilte jeg privat UL for å få bekreftet det hele da jeg var 11-12 uker. Følte jeg da var litt nevrotisk, men du verden, jeg angrer ikke ett sekund! Disse to ukene etterpå har bare vært bekymringsløs glede fordi jeg vet at nå er alt så bra som det kan bli (ingen garantier i et svangerskap), og det er så befriende deilig! Så jeg skjønner deg godt, men som sagt, mest sannsynlig har den lille det helt supert i magen din og turner i vei!

Selv kjenner jeg liv nå, og det er jo bare enda mer morsomt!

Lykke til!

Jeg har hatt ul både i uke 7 og 12, og så der en baby hvor alt så normalt ut. Men, stoler ikke på at alt går bra likevel. Alt så og hørtes normalt ut i fjor også i 12.uke, men babyen var død da jeg kom til ul i uke 18. Får bare holde ut noen uker til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...