prebs Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Tja, synes de ble litt veike uten T i seg. Men Stine og Stina er fine navn : ))
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Syns Stine Og Stina er grusomme navn. Sine liker jeg ikke, Sina går til nøds...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 de fleste vil nok tro det er en stavefeil - at barnet har glemt T'en i navnet sitt. Stine og Stina er mye finere, Sine og Sina ser jeg ikke på som navn i det heletatt
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg syns både Sine og Sina er navn, men det er kanskje fordi jeg har hørt navnene flere ganger før. Stine og Stina er så mye brukt, så jeg syns det er litt stilig å kutte ut en bokstav slik at navnet blir mer spesielt og sjeldent. Jeg syns Sine er ok, men liker Sina veldig godt.
Vannmann35 Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Det blir litt sånn babyspråk for Stine og Stina...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Dattra til søskenbarnet mitt heiter sina...og eg synst det er nydeleg...og dattra til ei vennina av meg heiter sine marie....det og er fint....
Nemofish Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes SINA er veldig kult. Sine blir litt rart for meg, men sikkert fordi det er veldig fremmed...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Ei venninde av meg fikk ei dotter som heite Sine Paulina. Men når ho begynde på skulen, så var da to Sine der, og ho blei kallt Sine P. Og kva er da baklengs? PENIS
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Sine er noke du gjer med dyr. Når du skal sine eit dyr, så får du det til å slutte å produsere mjølk. Og når det først er gjort, så har du sina dyret. Hehe, ikkje noke namn eg kunne brukt, med tanke på at eg kjem frå gard;) I byen ville nok ikkje folk reagert på same måten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå