Gå til innhold

Kan jeg vaske en stor kosebamse i maskinen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror helt sikkert at du kan vaske den. Har vasket samtlige bamser her i huset, og kjørt dem i trommelen etterpå, og det har gått helt fint.

Yndlingsbamsen til guttungen, vasker jeg i maskinen hver uke, og har gjor det i 2 1/2 år, og den holder fortsatt bra ;o)

Greit å få ut litt skitt av dem. Samler på seg litt når de må ha dem med seg overalt (`;`)

Hvis jeg i det hele tatt får den inn i maskinen hehe, den er ganske stor. Hun fikk den av onkelen sin den julen hun var 4 mnd og sover med den hver natt. Bruker å støvsuge den til vanlig, men nå trenger den altså en vask hehe

Nei, når den er fra ytre Enebakk blir det noe helt annet, den må vaskes for hånd i elva! Og lufttørkes i fart bindt fast i moped etterpå ;-)

Tror jeg med fordel kunne ha sovet et par timer til....tørr humor sånn på morrakvisten jah.....

Annonse

HVIS dere har tørketrommel, så ja:) Har gjort det selv, men om man ikke har tørketrommel tørker de for sent når de er så store, og da råtner dem inni. Ville vasket den på 30 eller 40 grader, med ullvaskemiddel (flytende). Er det pulver, kan d legge seg klumper i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...