Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hva kan lille søstern til Josefine Emilie hete? Noen navn i samme sjanger?
huldra87 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes Amalie passer godt til Josefine, men det blir for likt Emilie.. ;-) Så da har jeg noen andre forslag: Johanna Marie Ragnhild Ragna Lovise Forslag til dobbeltnavn: Johanna Marie Ragnhild Marie Marie Lovise
prebs Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Sunniva Henrikke Johanne Benedicte Nikoline Hermine Susanne Angelica Madeleine Helene Kristiane Julia Cecilia er noen jeg synes passer : )
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Johanne Marie Johanne Karine Solveig Elise Mari Henrikke Sunniva Elise
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Josefine Emilie og Johanne Adele Josefine Emilie og Juliana Elise
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Mathea Lovise Olivia Hermine Evelyn Kassandra Margethe Sofie Ingeborg Charlotte
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Jenny Johanna Charlotte Amalie Emma Cecilia Sofia/e Julie Otilie Matea For å få dobbeltnavn kan flere av disse navna kombineres. F.eks. Jenny Charlotte Amalie Johanna Emma Cecilia Johanna Sofie
mamma til Isak Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Å, den støtter jeg. Det var et utrooolig pent navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå