Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært til inseminasjon to ganger uten hell...Alle prøver osv er normale. Første inseminasjon så ble el utsatt til dag 27 pga stress...rare greier denne kroppen driver med:) men neste syklus fikk jeg pos test på dag 16 og neste syklus måtte jeg hoppe over men fikk da eggløsning på dag 18...prøver nå denne syklusen å sjekke igjen er i dag på dag 17 (torsdag) og ingen pos test eller tegn til el. noe jeg synes er veldig rart da jeg alltid pleier å kjenne at den er på vei med tanke på slim osv...men muligens så er den blitt utsatt denne perioden pga stress.

Det jeg lurer på er...jeg har nå de siste fem seks mnd tempet meg også...og tempen har stemt korrekt med tanke på hva "bøkene" sier...den har steget dagen etter eggløsning og sunket dagen før eller den dagen da jeg har fått mensen. Men denne syklusen har den vært kjemperar...på dag 12 og 13 var den steget og jeg begynte å lure om jeg hadde hatt el men det kunne jeg ikke for jeg hadde testet...men så sank den igjen på dag 14. Så på dag 16 (i går onsdag) steg den igjen og i dag har den sunket igjen...skjønner ingenting nå...det er altså snakk om skikkelig stigning og synking, ikke bare litt. Er det noen som har opplevd det samme?? Svingende temperatur??

Slenger på et spørsmål til...hvor stor var din eggpose (follikel) da du satt eggløsningssprøyten?

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Svingende tempratur kan jo desverre bety at du ikke har hatt el da.. Legger du inn tempraturen på FF? Har du en link til chartet i så fall?

Skrevet

hvor mye svinger den da? jeg temper også og innimellom hopper den jo litt opp og ned, men den store forskjellen er at etter eggløsning så hopper den opp og ned rundt 37,0 (fra 36,8 til 37,2), mens før eggløsning hopper den opp og ned rundt 36,5 (fra 36,3 til 36,7). Så når jeg ser på hele måneden i sammenheng så er mønsteret tydelig, men innimellom kan den gjøre ganske store hopp før eggløsning. f.eks. fra 36,3 en dag til 36,7 dagen etter. Men jeg har etter hvert sluttet å være så nøye på når jeg temper så det hender jeg noen ganger ikke temper før ni -ti tiden.

Den syklusen her har jeg ikke begynt tempingen før på dag ni. Skape litt mindre stress ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...