Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tog ett bra tag för jeg begynte o like det men nu synes jeg det er helt supert. Var hennes pappa som syntes det navnet. og da jeg ikke hadde nått jentenavn på E så fick det bli det. Trodde ju att det skulle bli en gutt da jeg hade barnet i magen, som skulle hete Eddie. Men nei. Erivan dessutom betyr rent vann... det trenger ju verlden... Så ja till flere Erivan. Finnes tre andra fröknar i norge som heter det og da jeg er svensk kolla jeg svenska sider med og der finns det 6 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erivan er et flaskevannmerke i Spania. Har aldri hørt det navnet før, men sikkert fint når man blir vant til det :-)

Skrevet

Hvordan uttales det? Som Errivann - rett frem, som Eriiivaaan, med lang i og a eller som Eriiiivan, med lang i? Uansett, minner litt om Evian, som jo er et flaskevann .-)

Skrevet

Jo rätt fram utalas det. Men det har ju en förklaring av att det finns flaskevann som heter det i spania. Det betyr ju rent vann.. För det finns väll ingen som vill drikka mökkete vann??

Inte jag i vart fall. Jo det tar en tid för man venjer sig. Men det passar godt jenta mi :)

Skrevet

Fint, syns jeg. Det skal uttales rett ut, betyr det at trykket ligger på E?

Eerivan? Eller på I? Er-Ivan?

Skrevet

Unnskyld, jeg er litt treg. Leste ikke ordentlig innleggene over. Nå skjönner jeg hvordan navnet uttales. Hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...