*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hvor lenge tester man positiv på en graviditetstest når en har tatt eggløsnings-sprøyta? Og hvor lang tid tar det før egget blir befruktet og fester seg etter en inseminasjon? Takker for svar ) Klem
satser & vesla Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei. Jeg tror eggeløsningssprøyten gir utslag på eggeløsningstestene. Hvis jeg har oppfattet det riktig tar man sprøyta 36 timer før inseminering.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 el sprøyta kan missvise graviditetstesten ti dager etter den er satt. egget blir evt befruktet med en gang...men egget fester seg ikke før ca 7 dager etter inseminasjon/ befruktning.
callmebecka Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Som anonym sier er det 10 dager, men i følge min gynekolog kommer det an på hvilken sprøyte man har satt...det er visst en av de som ikke skal gi utslag....???? Denne gangen her testet jeg positivt på dag 11 eller 12, husker ikke helt. Klarte ikke tro det var noe annet enn sprøyta, men det var det! Tidligere har jeg testet flere ganger, fra jeg var sikker på at den ble positiv grunnet sprøyta, til den ble negativ, og så etter det i håp om at den atter skulle bli positiv...(ja, det har gått med mange penger på tester, er så forferdelig utålmodig!) Når det gjelder festetidspunktet så kan det også variere fra 6-12 dager etter befuktning, men som oftest rundt dag 7-9. Lykke til med testingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå