♣ Christiane ♣ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hei Skal også ha innsetting i uke 21, men ikke fryseforsøk. Dette blir min tredje icsi
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Spennende. Håper alt går bra for deg.
Ny bebis? Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Hei på deg :-) Jeg skal antageligvis sette inn et fryseegg i uke 21. Fikk mensen i går, og skal til UL mandag 19 mai. Så det blir vel muligens i slutten av uke 21. Jeg hører til ved haugesund sykehus. Hvor hører du til?
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg hører til i Tr.heim. Har du barn fra før? Jeg har ett barn etter icsi.
Ny bebis? Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har tvillinger etter IVF. De er 5,5 år. Ble gravid på første forsøk, og tror sjangsen for at jeg lykkes på fryseforsøk er stor. Mistet i uke 4+6 2 april etter IVF. Jeg er nervøs..... Tenk om jeg ikke blir gravid:-(
Ny bebis? Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Når skal du på UL da? Kanakje vi blir rugere på samme dag?
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har en jente på 3år etter icsi, på andre forsøk. Har ikke stor tro på fryseforsøket, har vert igjennom 4 stk uten resultat.... Men det kan skje. mistet i høst, hadde en BO.... så jeg er også nervøs. Ul onsdag....
Magstar Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Hei Jeg skal på UL 15 mai og innsett av fryse egg i slutten på uke 21. Håper bare mine to egg overlever opptiningen. Har hatt et IVF før. (da ble de to eggene på frys) Så spennende at vi er flere da : )
jons_gravid Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Så spennende at vi er såpass mange som skal i ilden samtidig! Vi skal igang med 2.søskenfrys (eggene er fra 1.ICSI som resulterte i gutten vår på straks 1 og et halvt år). Skal på UL på fredag, og dersom eggene overlever håper vi på innsetting på mandag eller tirsdag. Huff, det er så spennende å gå og vente uten å kunne ta seg til noen ting, håper vi alle får positive nyheter i sommer!!!
Ny bebis? Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skal på UL den 19 mai. Lurer på hvor mange dager det sannsynligvis går fær innsetting? Jeg fikk mensen 8 mai, har normal syklus, og slimhinnen er som regel "bra" hver gang jeg har vært til UL de tidligere forsøkene. (IVF) I brevet står det så mye forskjellig, skal ta eggløsnongssprøyter fra den og den dagen, og så sette inn 3 eller 4 dager etter at den viser at jeg har eggløsning. Det høres så lange ut syns jeg.... Litt utålmodig - og litt nervøs......
Ny bebis? Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skal selvfølgelig IKKE ta eggløsningssprøyter, men eggløsningstester. Er det rart det går litt i surr???
prinsesse stilig Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Tror jeg kan henge meg på denne tråden her... trodde jeg skulle få sette inn i denne uken (uke 20), men har enda ikkje fått EL, så hvis jeg får den blir det innsett i neste uke... håper og og ber for det ja! Har vært igjennom 1 ivf forsøk som ikkje gikk og igang med første frys!
Ny bebis? Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 Har du vært på UL i dag snuppen snei? Hvordan gikk det? Har du fått en dato eller? Tiden går ikke fort nok for meg nå - gleder meg like mye til UL 19 mai som til 17 mai nesten...Hihihi
lilly01 Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 Hej Jag ska på UL på fredag, og ha uttag i neste uke noen gang. Jag har haft liten tid til PC det siste. Jag har tyverr mist gnisten den sista tiden, har lite sån "jag gør det før att då har jag gjort det" feeling. Hoppas på att det blir en nytendning på fredag etter UL.
Magstar Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skal på UL i morgen. Men hva ser de etter egentlig? Jeg skal sette inn fryse egg ca 23 mai. Gru gleder meg.. var veldig positiv ved første forsøk. Nå er jeg bare redd for at eggene ikke klare tiningen. Tvi tvi...
Ny bebis? Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 De ser om eggløsningen er på gang, og hvor tykk slimhinnen er. Så vidt jeg forstår skal vi være ferdig med eggløsningen når de tinte eggene tilbakeføres.
Ny bebis? Skrevet 18. mai 2008 #19 Skrevet 18. mai 2008 I morgen er det UL og jeg er spent. Da får jeg sikkert vite når innsettingen blir sånn cirka. Leggene er nystriglet for anledningen.... Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå