Gå til innhold

Bobler over av glede i kveld :-)

Anbefalte innlegg

Sitter i sofaen med en kopp te, smilet leker i munnviken. Foran meg ligger et lite bilde, av det nydeligste et mors hjerte kan tenke seg - bilde av et sprell levende foster :-) Bitteliten vår har kjempet seg gjennom 12 uker, endelig ser det ut til at blødningene har stoppet opp, og nå tør jeg å juble: VI SKAL HA BABY!!!!!!!!! Ååååå, jeg er så lettet og takknemmelig, må bare få skrive ut av meg gleden :)

Og, må bare fortelle at dette er virkelig den morsomste UL'en jeg har vært på ever! Babyen holdt et eneste stort akrobatikkshow til ære for sine foreldre, slo salto flere ganger, og veivet med armer og bein - kjempegøy! Gyn sjekket nakkefold og diverse, og alt ser bra ut så langt, og han ga oss de ordene jeg har lengtet etter: Len dere tilbake og kos dere, nå har dere alle odds med dere for at dette skal gå bra! Selvfølgelig, jeg er realist, vet at ting kan skje fortsatt, men etter 12 uker med konstant bekymring må jeg bare glede meg nå :) Og en ekstra bonus, ble skrudd en uke fram, så da er jeg 12+5 i dag. (Selv om dette nok kan forskyves igjen, siden de vokser litt ulikt på dette stadiet.) Bitteliten målte 6 cm, så liten, men dog så fantastisk :)

Som sagt, bobler over i kveld, så måtte bare få det ut :) (P.s, lagt ut bildet på profilen min.)

Klem til alle novembermammaene =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137686874-bobler-over-av-glede-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tone_80, hvordan går det med deg? Koselig å prate med deg på chat forleden kveld :) Da er vi enda litt nærmere hverandre da, om jeg ikke husker helt feil . er ikke du en 13 - 14 uker? Jeg måtte selvfølgelig spørre etter kjønnet vet du ;) Men da bare gliste gyn og sa at den nysgjerrigheten må jeg nok leve med til ordinær UL i juni ;-)

Klem

Skjønner deg godt! Var også på UL da jeg var 11+1 (gynekologen mente jeg var minst 11+6, men foreløpig avventer vi det hele til ordinær UL) og så en liten tass som tråkka i navlestrengen sin, tok hendene til ansiktet og hoppet opp og ned - veldig veldig kjekt og desidert den mest givende ultralyden vi har hatt (var 3D)! Så her også bare nyter jeg min nå offisielle "tilstand" som kommende tobarns-mamma. Dessuten har jeg kjent den lille i magen de siste kveldene, så nå har jeg fått en ekstra bonus "på kjøpet" :-)

Kos deg så masse med graviditeten videre!! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...