Gå til innhold

Hoppende edderkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bare for å gjøre det værre.. husk at i GJENNOMSNITT spiser vi, hm, var det 12 eddiser i søvne i løpet av livet..

Kan TRO jeg har brekt meg mang en gang om morran når jeg kjenner en klomp i halsen..Kan DET ha vært...liksom..?

HATER EDDERKOPPER, stygge ekle, skumle, jævlige KRYP!

Skrevet

Jeg gjorde det en gang. Våknet av at noe gikk på nesen, satt meg opp, og så noe som krøp bortover madrassen. Satt et par minutter i sjokk, før jeg tok med meg dynen og la meg i stuen!

Edderkopper er ikke greit, men får til nød gå, men IKKE hoppekopper!

Skrevet

Man må altså ikke sove med munnen åpne, helst ikke nesa heller..

Skrevet

neeei, enda mer edderkop angst =( spray masse jiff , ajax ol på dem.. da dør de.. mohahaha

Skrevet

Jeg hadde sex i en åker en gang, på insektskurs... Skjønner ikke nå at jeg turde. Kom bare til å tenke på det...

Skrevet

Det er jo bare makabert og stygt :-(

Skrevet

Edderkopper står på hatlista! Nå bor jeg i 5. etasje, så de største ondskapsfulle jævlene kommer STORT SETT ikke opp hit, bortsett fra når de plutselig en dag spiller ut scener fra "Arachnaphobia" og angriper meg mens jeg står forsvarsløs i dusjen. Men før, da jeg bodde i hus, måtte jeg titt og ofte evakuere både soverommet og hele leiligheten i månedsvis i slengen. Grusomt.

Og nåde den som LER når jeg edderkoppfriker! Knurr!

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Kan jeg fnise bare *litt*?

Skrevet

Mine edderkopper hører du går over gulvet. Og jeg juger ikke. Vi bærer dem ut. Betyr ulykke å drepe dem.

Skrevet

Er du pen? I så fall er det store sjanser for at jeg tilgir deg, jeg er skremmende enkel sånn sett.

Skrevet

Er det sånne svære, mørkebrune, hårete og dødsjævlige utysker som elsker å bo i kjelleretasjer etc? Sånne som kan feite seg opp så de får diameter (med beina ut, ja) tilsvarende en liten voksenhand, omtrent?

Skrevet

Not tonight, Josephine, men jeg er bra nok om jeg ikke har røde rennende griseøyne.

Skrevet

Hvorfor i hælvete leste jeg denne tråden?? Skrekk og gru!

Skrevet

Da tenker jeg meg at du slettes ikke har det.

Men du har rødt hår, forresten. Mulig du ligner litt på en glitrende Susan Sarandon også, når jeg virkelig tenker meg om. Ja? :-D

Skrevet

Prekæs, du må svaaare!

Skrevet

Susan S er usedvanlig bra. Jeg så akkurat Alien med storeungen forrige dagen - dama er heitere enn heit, og har eldes bemerkelsesverdig bra.

Skrevet

Døh, tøysa! Det er Sigourney, det!

Men hun er jævlig fin hun, altså, så du kan godt være henne også.

Skrevet

Jepp. Og en vår jeg åpnet kjellerdøra hang ett teppe med spindelvev der, helt stappfullt av tusenvis av edderkoppbarn. Jeg lot det henge. Kommer bare noen slengere opp. Men det var litt vemmelig da jeg var i ferd med å sovne og det leet seg under hånda mi.

Skrevet

Euh gådd! Tenkte meg det, er nemlig fra den der byen din. Farmors kjeller var et evig mareritt, og dama skulle jo ha noe fra den hele tiden. Angst, angst.

Fremdeles traumer fra den gangen tre stk lekte "Bukkene Bruse" i matboden hennes, storebukk var seriøst på størrelse med en jævla appelsin. Jeg døde faktisk litt i minst to sekunder.

Skrevet

Jaha, hjernekollaps, sånn går det med noen av oss - veit jo egt det når jeg tenker meg om, og sånn bortetter.

Jeg kan godt være begge.

Skrevet

ååååååååå, jeg dør nå jeg!!!!!!!! *finne ut en måte å utrydde de på* tips?????????

Skrevet

Jeg var i nabobyen og fikk besøk av ei gresshoppe. I senga mi, på hodeputa. Takker faen for at jeg ikke lå der akkurat da, og det kan vel gresshoppa gjøre også.

Skrevet

Dobbeltheit, med andre ord. Nå ryker snart ventilen her, for å si det sånn.

Skrevet

Gresshopper er ekle nok, men edderkopper hører Satan til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...