Jodasåneidaså Skrevet 8. mai 2008 #51 Skrevet 8. mai 2008 Jeg pleier å kjøre en fin miks av hårspray, Jif baderom og skoimpregnering. En flaske av hver, helst. (Det funker i alle fall som bedøvelse en stakket stund, hvorpå jeg som regel rekker å pakke alt jeg trenger for å flytte til en annen by.)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #52 Skrevet 9. mai 2008 Men Digre Mugger, det er nok ikke bare norske beist der du bor gitt. Du bor jo ikke langt unna havne og det er "bananekseeddiser" helt opp på Åssiden! Så i denne byen får du dem hoppende i xxxxxl variant, ikke disse miniputtene nevnt oppi tråden her! Og jeg som er allergisk mot mygg, veps og slikt jævelskap reagerer faktisk på bitt fra helvetene også... DET er spess det... (tør du NÅ å ha vinduet åpent mer i sommer?!)
soleie med fanten:) Skrevet 9. mai 2008 #53 Skrevet 9. mai 2008 nei nå blir det ikke åpne vinduer her før til vinteren igjen:( ikke dører heller. så får vi heller bare sitte her inne å råttne.........
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #54 Skrevet 9. mai 2008 Hehehe... Jeg har sukkermaur her jeg bor og har funnet ut at disse store eddisjævlene ikke liker maursprayen til Radar videre godt;) Anbefales!
Northernlights Skrevet 9. mai 2008 #55 Skrevet 9. mai 2008 Vi har cave crickets her. Sikker på at det ikke er det du har sett?? De hopper MOT DEG!! Vi har noen på badet, sa datteren min. De kan bli skikkelig digre., Ser ut som en liten mus med edderkoppbein...
Løvemor79 Skrevet 9. mai 2008 #56 Skrevet 9. mai 2008 Oookeey! Da angra jeg på at jeg stakk innom her i kveld! "Hopper mot deg", ja.. Jeg som har trøsta meg med at edderkoppene kanskje er like redd for meg som jeg for dem.. og da løper de forhåpentligvis rette veien.. Spar meg for hoppende krek! :oS
soleie med fanten:) Skrevet 9. mai 2008 #57 Skrevet 9. mai 2008 ååååååååååå æsj:( nå blir jeg bare enda mer redd for de!!! angrer på at jeg gikk inn på denne tråden fra starten av!!!!!!!!!!! EKLE EKLE KREKENE........ DØ JÆVLER DØ.........
Jodasåneidaså Skrevet 10. mai 2008 #58 Skrevet 10. mai 2008 Jamen i hællvette, Tillab, du MÅTTE minne meg på det fortrengte faktum at jeg ikke bare bor i en skummelkopp-tvilsom by, men enda til har balkong RETT OVER en mer enn skummelkopp-tvilsom fruktbutikk?! (Nå må jeg rett og slett bare flytte. Herregud!)
soleie med fanten:) Skrevet 10. mai 2008 #60 Skrevet 10. mai 2008 LUDDER, hvordan gikk det med hoppekoppen??
The most famous Ludder Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #61 Skrevet 10. mai 2008 Typen har kverket noen, og en av de kastet jeg en konvolutt oppå og kverket selv. Jeg så en her i dag, den hoppet sikkert 3 cm, urk!!! :-( Skal sende typen ut i morgen og spraye utenfor alle vinduskarmer og langs muren!!!
soleie med fanten:) Skrevet 10. mai 2008 #62 Skrevet 10. mai 2008 var utenfor i sted og der var det så klart koppe treff igjen.. og jeg får angst og mannen må ut å drepe.. hehehe.... så når butikkene åpner igjen, så er det rett å kjøpe spray og så på jakt.. eller mannen på jakt vel å merke. hver dag så ødelegger jeg spindelet. men hver kveld så har de faen meg klart å bugge de opp igjen!!! snakk om å ikke ta et hint liksom, blææææææææ!!!!!!!!
The most famous Ludder Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #63 Skrevet 10. mai 2008 Æsj, fy faen, innpåslitne jævler! leste at hoppekoppene hadde 8 øyne (som andre) og kunne justere synet på alle. De kan se meg med 8 øyne!!!! OG hoppe!!! Hallo?
soleie med fanten:) Skrevet 10. mai 2008 #64 Skrevet 10. mai 2008 usjjjjjjj, kjenner jeg får frysninger... og så akkurat nå når klokken sier legge tid for meg:( jaja. heldigvis er mannen hjemme så da kan han redde meg hvis det skulle være behov for det.. hihi:)
The most famous Ludder Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #65 Skrevet 10. mai 2008 Håper han er typen som kan redde deg i søvne ;-)
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 #66 Skrevet 22. mai 2008 La ut to bilder av det siste "offer" i huset på albumsiden,under nicket mitt. HATER dem!! =o/
Mamsen og lillegutt Skrevet 22. mai 2008 #67 Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror vi alle må flytte til Madeira, der fins det ikke eddekopper:) Bare litt mer fluer,men det kan jeg leve med,så lenge jeg slipper de ekle,motbydelige krekene......
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #68 Skrevet 22. mai 2008 Hi hi, jeg synes den så litt søt ut jeg da, ikke var den stor heller.. Hva kan den gjøre mot deg da? Bite deg...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå