Gå til innhold

Hoppende edderkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg putte en i sprit tilfelle det er en ny art eller? Aldri sett dem før, har dere?

Skrevet

Så en i Tyrkia. Naboene vært på ferie i det siste, eller?

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Ja det finnes hoppekopper i norge. De er jævlig kjipe

Skrevet

Hæææææææææææææææææææ? Nei nei nei nei. Ludderet nå har du ødelagt meg minst i et halvt år. Jeg hater deg.

Skrevet

Nei, for da hater jeg deg og :-(

Verre er det hvis det er tyrkerkopper, blæ!

hva heter de da?

Skrevet

Jepp , :o( vi har slike her rundt huset. Fyyyyy Faaeeen de er kjiiiipe. Og du har faen NULL kontroll på de.

*grøss*, *grøss*, *grøss*

Skrevet

Æsj, fy faen, nå fant jeg de i leksikon. Jeg flytter! Jævla helvete!

Skrevet

Urk, nå fikk jeg fullstendig angst etter å ha sett nærbilde! Og jeg som er alene hjemme!!! Hva faen gjør vi med sånt da?

Skrevet

Eh, jeg begynner å gråte jeg nå. Og det er ikke noe jeg bare sier. Tårene renner faktisk.

Tenn et lys for meg da..

Skrevet

Det har jeg ikke tid til, er for opptatt med å se rundt meg hele tiden. Jeg så nemlig en edderkopp her i sted, men da var jeg på vei inn for å legge småtten, og nå er den borte!!! IIIIIIIIK!!!! Så det er du som bør tenne et lys for meg i stedet!

Skrevet

Ærlig talt da, sjekkt dn linkn dr og lengst ned står det.

*dette er en VAKKER edderkopp*

???

Når faen ble en edderkopp vakker?, heslige, upålitelige ,krypende jævler.

Jeg blir seriøst sint når jeg leser slikt. ;o/

Skrevet

Så fantastisk enig! Mange synes jeg er rar som synes de fleste insekter er kule, men edderkoppdyr (og da egentlig bare edderkopper) holder jeg meg langt unna! Syntes til og med det var jævli å studere dem i lupe når de var stein døde!

Skrevet

Jeg kan spare meg for insekter generelt jeg da, men inget som får meg så ur fatning som disse åttebeinte beistene kalt edderkopp.:o/

Skrevet

De fleste insekter er jo kjempefine :-) Grrr, nå ser jeg den, den går på gardinen. Hva gjør jeg? Hiver en bok på den????

Skrevet

Sto det noe om hvor langt de kan hoppe? Orker ikke gå inn igjen på linken, da får jeg angst igjen (les: MER angst!)

Skrevet

Det er ihvertfall ikke lurt. Prøvde det en gang på en edderkopp som gikk på gulvet utenfor soverummet mitt. Måtte jo bomme da selvfølgelig, med det resulatet at beistet sprang inn i soverommt og rett inn under senga.

Det tragiske er at jeg tuller ikke engang når jeg forteller at jeg sov en uke på sofan i stua. ;o(

Så skal du kaste noe, se for all del til å treffe, ellers hevner de seg :o((

Skrevet

Ja, jeg leste at de kan fokusere synet også, så tenk hvis jeg bommer og den hopper på meg!!! Å FY faen!!!

Jeg kastet en bok på en langbein en gang, men da ødela jeg bare lampen som den var oppi, endte opp med at jeg låste meg inn på rommet og satt der til eksen min kom hjem!

Skrevet

Men helt alvorlig...hoppende edderkopper? Aldri hørt om,, aldri sett....hopper hvor da liksom? Fra veggen og i håret mitt?

Her har vi bare sånne brune svære med fyrstikkbein, som en nesten kan høre tramper når de går. Jeg støvsuger de, jeg. Og legger støvsugeren på trappa i tilfelle den kryper ut...

Skrevet

Hrmpf.......... ærligtalt jeg kommer å få mareritt i natt.

Skrevet

JEG OG!!!!

Du over her: ja, det ser ut som de hopper overalt, de hopper når de ser meg ihvertfall. Jeg lot den gå igjen den som gikk på gardinen, typen får ta seg en liten leteaksjon når han kommer FORHÅPENTLIGVIS SNART!!!

Skrevet

æsj......... jeg hadde blitt liv redd.. godt å se at det ikke bare er meg som begynner å grine av edderkopper..... uten for her hos meg er det edderkopp treff hver kveld, tørr jo faen ikke å gå ut av huset når ikke sambo er hjemme. i går kveld måtte han knerte en MEGA MEGA stor en som hang rett utenfor døren når jeg åpnet den... *grøøøøøøøøøssss*

Er så gale at jeg nesten ikke tørr å lufte ut her i fare for at de kommer inn og tar treffet sitt!!!!!!!

Skrevet

Jeg er for biologisk mangfold MINUS hoppekopper!!!

Skrevet

så vanlige kopper er greit??? usj.. jeg er iallefall liv redd de uansett om de hopper eller ikke... de sniker jo seg innpå deg fra de merkeligste steder uansett om de går eller hopper.... usj, usj... og tenk å våkne med en feita som går over ansiktet ditt.... nei nå får jeg mareritt i natt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...