0406 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Blir ryggen min bra igjen? Kommer jeg til å må skifte jobb pga den? omskolering? Eller klarer jeg ettervert å gå inn i min vanlige jobb igjen. Vært sykmeldt i 6 mnd snart. F.d 010782 Klarer du evt å se hva jeg kommer til å jobbe med hvis jeg bytter yrke? Håper du har tid. Bare å spørre hvis det er noe du lurer på altså
lillebilla Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Oisann, masse spørsmål. hehe, kan jeg se senere en dag? har spådd endel i dag så er sliten i tillegg til ørebetennelsen.. men du kan jo sende en privatmelding så kan jeg se på deg en dag jeg får tid?
0406 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 hehe se en annen dag du. Har aldri skrevet privatem meldinger æ så æ må kanskje åpne for det først og det har æ ikke helt peiling på.
lillebilla Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Hehe da får du heller dytte opp tråden prøvde å se på deg nå, men tror det blir bedre en annen dag Du har ikke lyst å se på meg da? sånn kjappt Klaffer det denne pp en for meg? Viss ikke, når ser du att det klaffer? Har jeg el snart? (er på cd13) og kjønn ? Du svarer viss du vil! Vet hvor utslitt en kan bli av å spå
0406 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2008 Får opp graviditet i juli men æ kan ta feil da får vi håpe:) Får opp gutt. Får opp eggløsning 17/18 mai. Skal prøve å huske på å dytte den oppover jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå