micro Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 har ikke hatt nett på mange dager og ikke fått kontakt med min bror i Burma, men på tirsdag fikk vi svar og han og fam har det bra. Jeg oppfordere dere til å lese aftenposten.no der står det om ham og eventuelt et kontonr som man kan gi penger til offrene og til hjelpearbeid. De dro hjem for en uke siden og var ikke så mange dagene katastrofen traff. ei mor hadde mistet babyen sin i vinden og ikke funnet den igjen det er så trist og folk er blitt halshugget av deler som flyr i luften. er så tragisk, men midt opp i dette så skjer det masse bra ting og det er at verden bryr seg og vil hjelpe. de dumme er at de ikke er velkommen inn i landet. men broren min og fam har det bra
micro Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2414257.ece her er linken
micro Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 dette står i ringblad og her er kontonr: Onsdag ble de seks norske hjelpeorganisasjonene Røde Kors, Care, Flyktninghjelpen, Kirkens Nødhjelp, Norsk Folkehjelp og Redd Barna enige om å gå sammen om innsamling av penger til syklonofrene i Burma. Problemet er imidlertid at både de norske og andre utenlandske organisasjoner sliter med å nå fram i tide. - Folk kan også gi penger til organisasjonen Stig Rune og Lill Randi jobber for. De er på plass allerede. Merk kontoen "Nødhjelp", kontonummeret er 42140687132 og pengene går til Joy Theresa Foundation. - Denne organisasjonen er godkjent i Norge og samarbeider med Myanmar Compassion Project, opplyser Solveig Skaran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå