Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har kontrollen gått? Er du snart ruger??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Uttak i morgen tidlig..=) Kjeme spent!! Hvordan går det med deg? Lenge til blodprøve???

Skrevet

oi, så spennende!!!! Når blir innsett da? Søndag???

Her går det litt opp og litt ned... Magefølelsen er ikke akkurat så god nå. Men men...får vel ikke ta alle srgene på forskudd :) Må vel tenke positive tanker :) Blodprøve på tirsdag!

Du må holde meg oppdatert om antall egg, befruktning osv osv :)

LYKKE TIL!!!!!

Skrevet

ja kjempe spennende. Innsetting søndag =) Lover å holde deg oppdatert. Du må si i fra på tirsdag da. Ikke lenge til det.Nå går det deres vei skal du se. Logger på i morgen=)

Skrevet

Heeeeiiii

Fikk ut 9 egg=) jippi... da er det bare å vente til i morgen kl. 10.00 for å vite hvor mange som blir befruktet...xxxxx

Uttaket gikk kjempe bra, ikke litt vondt en gang=)

Skrevet

Så flott da!!! Håper mange av dem blir befruktet og at de deler seg som de skal :) Lykke til med innsett og håper du får noen på frys :)

Skrevet

Hvordan har det gått med eggene dine??? Spent nå )

Skrevet

5 befruktet egg!!!!! skal inn i morgen for innsetting=)=) Håper de deler seg bra til i morgen..xxxx

Skrevet

Så bra! Håper de har delt seg fint og at du er så heldig å få noen på frys :) LYKKE TIL!!!! Må gi beskjed om du er blitt ruger på en eller to da... :)

Skrevet

Hei=) nå ruger jeg på 1 veldig bra egg=) Kjempe spennende. Tar du det med ro? har du spist eller gjort noe spes i disse ruger dager??? Ikke lenge til test for deg nå=)

Skrevet

Det høres jo kjempeflott ut! Skal se dette er tingen ja :) Vet du hvor mye det hadde delt seg? Og fikk du noen på frys?

Har ikke gjort noe spesielt disse rugedagene jeg nei. Kun motstod fristelsen av brie og hvitvin i går :) Hehe...

Test på tirsdag ja... *sukk*

Skrevet

2 egg på frys og ett inn. vet ikke hvor mye det hadde delt seg=(, det glemte jeg å spørre om. Det eneste de sa var at de hadde et VELDIG fint egg til meg og at de var stor fornøyde med resulatet=)=)=) Så får vel bare ta det med ro og tenkte positivt!!

2 dager igjen for deg, har det vært tøft eller har tiden gått fort??=)

Skrevet

På en måte har vel tiden gått relativt fort, men hatt et par dager der alt har vært bare dritt og er sikker på at dette ikke har funket heller. Så vi får se på tirsdag.

Skrevet

Det går nok bra skal du se=)=) Masse lykke til. Klem

Skrevet

Tok en test...eller dvs 2 tester i sted...og da kom det opp en svaaaak strek på staven etter ca 5 min. Og nå kikket jeg nettopp på strimmelen også og den har også fått en svaaaak strek. Vet jo at den er ugyldig siden det er mer enn 10 min siden jeg har tatt den, men det har jo aldri før skjedd på mine tester at noen har skiftet farge uansett hvor lenge de har ligget. Så kanskje kanskje..... Tør ikke helt slippe jubelen løs da :)

Skrevet

oi oi oi.... Dette høres lovende ut! Tenk dere har endelig klart det=) Bare tenk postitivt til i morgen... Bp gir deg nok det endelige fantastiske svare skal du se=) Klem

Skrevet

Tør nok ikke slippe løs noe jubel ennå nei. Men kommer nok til å teste i morgen tidlig også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...