Gå til innhold

visdoms ord fra ei overvektig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja ja så er vi overvektig, men så hva??? blei innspirert av en tråd lengre ned på siden om å faktisk like oss selv og ikke rakke ned på oss selv...nei vi er som vi er, la oss elske oss selv som vi er

og så til visdoms ordet da:)

"ja vi er overvektig, men kan en tynn person si: jeg gir skygge til mannen min på sommeren når det er varmt, og vamer han med kroppen min når det er kaldt, er det rart han elsker meg??"

lykke til alle deilige damer der ute:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Visdomsordet var skikkelig fint :) Så sant så sant det du sier..:)

Skrevet

tusen takk:)

Skrevet

Jeg leste den tråden som inspirerte deg også

- FLOTT at dette blir tatt opp !! Det er alt for mye sutring over vekt her inne og det er det ingenting konstruktivt ved. Har neste sluttet å stikke innom på grunn av dette, men slike poster viser at det er vilje til å snu på flisa ;)

God helg til alle dere flotte og formfulle gravide der ute !

Skrevet

kjempe flott at det er flere som vil at det må bli mere positiv tenking her inne:)

gleder meg til å få vise fram den flotte magen med nurket inni i sommer:)

ha en fin dag videre alle sammen:)

Skrevet

Helt enig, har ligget på 70 kg i mange år, men det siste året har jeg ligget på 100kg. Har ikke helt klart å akseptere kroppen min, før nå. Har en mann som elsker hver kg og som vil ha meg slik jeg er.- Så nå får jeg heller kjøpe masse tøy som passer meg og ikke gå med de klærne jeg brukte når jeg var 70 kg. De strammer endel!

Ønsker alle Dere store, frodige og sexy damer en riktig god sommer.

Skrevet

så kjekt å høre flere som liker seg selv om man ikke er "eu standard"......:-) nei vi må elske oss selv som vi er mener jeg:)

god sommer!!!!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...