Pia! Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Hei hei! Må vel innse at jeg er en av de som sliter med å bli gravid jeg også. Har vært litt på "Bli gravid", men kommer hit nå tror jeg. Har prøvd siden august 2006, blir snart 2 år. Har vært hos fastlege og fått bekreftet fne hormonprøver, så nå venter jeg bare på henvisningen videre egentlig. Er VELDIG spent på det. Både gruer og gleder meg. Er redd for å få dårlige nyheter, samtifig som det skal bli greit å få litt hjelp. Håper snart det er vår tur, men det gjør vi vel alle sammen:):)
Dodlimammatil2 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Hei, ja det er noe der når en innser at det ikke er like lett for alle å bli gravide... jeg er endelig kommet videre fra den ventemodusen du er i nå, jeg var på sjukehuset denne uken for grundig undersøkelse. Fikk resept på pergo så nå skal jeg prøve det i 3 mnd, hvis ingenting skjer skal de ta lap i høst. Er ganske greit å vite at nå er det i noen andres hender også, i stedet for å bare ha hverandre å støtte seg til :-) masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå