Gå til innhold

Har fått time til overtidsvurdering.........................

Anbefalte innlegg

Hei hei. Hadde termin 2 mai og har hatt 2 netter med rier i den siste uken, men nei da. Har en del rier nå og da, ikke kynnere. Babyen er så urolig i perioder at jeg har ikke vært borti værre. Satt oppe i 2 1/2 time i natt før det ble slutt. Det er rett og slett vondt og ubehagelig sånn som den holder på. Det er liksom ikke noe mellomting, enten helt rolig eller full fres i lengre tid. Dette er 3 gangen til meg, men må si jeg gruver litt for navlestrengen sånn som den holder på. Hadde godt kunne tenkt meg å blitt ferdig nå ja. Vi kjører på, men det ser ikke ut til å hjelpe. Skal på vurdering tirsdag 13 mai, så jeg er vel ikke hjemme 17 eller tenker jeg, for det er jo typisk å dryge det til det lengste:-(

Fortsetter under...

Kunne godt ha vært meg som skrev innlegget gitt; Hadde termin 3 mai jeg da; har hatt masrier flere ganger, men som til deg så gir de seg etter et par tre timer.

Har heldigvis fått overtidsvurdering allerede i morgen, siden jeg fikk et stort barn på overtid i sist svangerskap. Men jeg tviler på at de kommer til å gjøre noe før helgen, tviler på at noe skjer av seg selv egentlig. Men det er absolutt det beste; igangsetting synes jeg var pyton sist.

Synes dere er heldige som får overtidsvurdering så tidlig, jeg hadde termin 29 april, og har fått time til overtidsvurdering 14 mai...leeenge å vente!!

Jeg har ikke hatt noe som ligner på rier engang, og kjenner ingenting til kynnere, så jeg føler nesten at jeg gir opp...babyen kommer nok ikke av seg selv. Men jeg vet jo at den kommer ut til slutt da...

Jeg var på overtidskontroll nå på fredag (41+0). Tok CTG måling og ultralyd. Alt var bra med babyen og vektestimeringen var ca. 3200 g. Jeg ble utrolig letta, kjennes ut som om hun har blitt over 5 kg der inne, men det er nok mest vann som gjør at kroppen virker så tung. Ble også undersøkt vaginalt, men det var ikke modent i det hele tatt (er førstegangs).

Skal tilbake på tirsdag og blir satt igang onsdag 14. mai hvis ikke ho har kommet før det. Blir satt igang 10 dager over termin pga. høyt blodtrykk.

Ble litt roligere etter å ha vært på kontroll. Godt å vite at hun har det bra, og nå vet jeg at på onsdag er jeg blitt mamma. Godt å kunne puste ut litt og slippe å gå å kjenne etter hele tiden om det skjer noe.

Virker som om slekt og venner har blitt litt lei av å sende SMS og ringe "hele tiden". Synes det var utrolig mye "mas" de første dagene etter termin. Men godt at folk bryr seg selvfølgelig.

Ha en fortsatt fin pinsehelg og lykke til :)

Hei Hei. Går nok her fortsatt ja :-( Håpet virkelig at det skulle skje noe før den timen til vurdering, men ser ikke slik ut nei. Må si jeg gruver meg til i morgen nå ja :-( Alle som har blitt satt igang, som jeg har snakket med, sier det er forferdelig hardt når det blir på den måten :-( Det er nesten så jeg har lyst til å tutre til de grader :-( Kan ikke si jeg gleder meg på samme måten som at det har startet selv nei. Men håper for guds skyld at det ikke blir 17 mai barn, det blir kjedelig for barnet ja. Jeg har gått å gledet meg sååååå mye til fødselen for å se hvordan den starter osv, men nei nå er jeg så anspent at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :-( :-( Var hos ei som holder på med fotsoneterapi på fredag for å trykke litt, hun lovte ingenting. Men det ser ikke ut som det hjalp noe eller.

jeg hadde termin 3 mai... og var på kontroll 6 mai. fikk da også time til overtidsvurdering..;) men om natten til 7 mai begynte riene og lille prinsen kom til verden kl 11.56..;) så før du vet ordet av det så har du den lille der..;)

lykke til iallefall. får håpe det starter av seg selv ganske snart..;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...