Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Eldste heter Linn Veronica Blir nr 2 gutt har vi navnet klart, men sliter litt når det kommer til jente... her er par forslag.. kan dere si hvilke som passer best?? Bea Malene Bea Merete Beate Marie Beate Mathea Beate Mariann
prebs Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes Bea Malene var finest! (Et forslag fra meg: Bea Marie.)
huldra87 Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Beate Mathea likte jeg best. De andre Beate-kombinasjonene var også fine. Liker ikke Bea, ser ikke på det som et ordentlig navn, men et kallenavn.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Linn Veronica er nydelig! Usedvanlig flott klang. Synes Bea er utrolig kjipt navn.. For det første finnes det en film (Bare Bea), navnet minner meg om "BH" og det virker som om noe mangler.. Et sært kallenavn, beklager å være så ærlig! Hva med Lea/Tea? Stemmer allikevel for Bea Malene.. Beate klinger ikke så bra med to navn... Det er min mening! Men ikke noe jeg kunne valgt...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Bea Malene klinger best av Bea-navnene du foreslår. Merete blir så 70-talls. Er for mange på min egen alder som heter Merete. Beate Marie eller Beate Mariann dersom du velger Beate først. Mathea er flott, men Beate og Mathea blir litt for like hverandre, blir for mye EA. Andre forslag: Bea Martine Bea Mathilde Bea Marielle
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Bruker du forresten begge navnene til daglig på Linn Veronica? Flere av Beate-kombinasjonene er nok litt vel tunge å bruke i dagligtale. Hvis du vil bruke hele dobbeltnavnet hele tiden foreslår jeg Bea Marie. Ellers tipper jeg jenta ender med å bare bli kalt Bea eller Beate.
megc Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg syns ikke Beate er et fint navn... så da blir det Bea... sannsynligvis Malene... Også lettere å si, Beate foran blir for mange stavelser!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Bruker begge navnene på eldste jenta ja Er pga oppkalling at første navnet skal begynne på B og andre navnet på M Er bare å komme med andre forslag HI
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Belinda Margrete :-) Birgitte Marie :-) Benedicte Marie :-) Bella Sofie :-) Synes dette er navn som er finere enn Bea/Beate. Gyselige navn =S
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Jeg vet om en som heter Beate Christine. Det syns jeg er en fin kombinasjon.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Bella er finere enn Bea og Beate. Jeg syns ikke Bea kan stå alene, men så lenge det blir et dobeltnavn hvor begge navna brukes fuknker det. Syns Beate blir for tungt foran andre navn. Jeg syns disse kombinasjonene passer best: Bella Matilde Bella Matea Bella Malene Bella Marie Bea Matilde Bea Malene Bea Marie Av disse er min favoritt Bella Matilde, eventuelt Bea Matilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå