Gå til innhold

Noen som har satt inn egg i naturlig syklus?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Har nettopp vært igjennom 1 prøverørsforsøk, det gikk ikke, Har 3 egg nedfrosset, skal settes inn i naturlig syklus, noen andre som har gjort dette, og hva er resultatet.......

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har ikke satt inn egg i naturlig syklus, men skal gjøre det denne mnd. Fikk mensen i dag, etter en SA 2 april. IVF for andre gang, 1 gang fikk vi tvillinger. Så jeg blir lett gravid tror jeg. Hos oss er det mannen som har dårlig sædkvalitet - jeg er "helt frisk".

Når skal du sette inn egg da?

Jeg har forresten også 3 egg på frys. 1+2. Tenker jeg tar det ene først - mislykkes det vil jeg prøve med to... Man kaster jo ikke et befruktet egg..

Jeg er litt redd de ikke skal overleve opptiningen. Hvor hører du til da? jeg hører til sykehuset i haugesund.

Skrevet

hei

jeg har heller ikke gjort det enda men det blir sannsynligvis neste gang. Dette er også mitt første ivf forsøk,begynte å blø i dag.Så det ser ikke lyst ut. Vi fikk og 3 egg på frys! 1+2 Setter inn 2 neste gang tror jeg.

Håper noen kan svare på spm ditt!! spennende å høre

Skrevet

Sjangsene for å lykkes på fryseforsøk er visst like gode som ved første innsetting. Det som gjelder ved fryseforsøk er jo om eggene tåler opptiningen..... Ellers er det samme sjangsen som før.

Jeg ble jo gravid med to første gangen, og mistet andre gangen. Tror det er mye tilfeldig hvem som mister. (Nå tenker jeg ikke på dem som mister mange ganger da...)

Skrevet

Jeg hadde ett egg i frysern, dette synes legene var veldig liten sjanse for innsetting, så de tok ut det egget jeg hadde i naturlig syklus og. Jeg endet opp med 2 fine 4-delte egg og positiv test!

Skrevet

Hei,

jeg har ikke fått satt inn fryse-egg noen gang. Men denne gangen fikk jeg ett egg på frys. Da spurte jeg legen om resultater i forhold til det.

Det hun sa til meg var at det var veldig stor sannsynlighet for at egget overlevde oopptining, men at det ikke var like stor sjanse for graviditet med fryse-egg som med ferske.

Annonse

Skrevet

Etter 3 vanlige ivf fikk vi et fryseforøk i naturlig syklus, og nå er jeg gravid i uke 29.

Å sette inn i naturlig syklus kjentes veldig bra ut. Da er det ens egen kropp som ordner opp, og alt er rett og slett mer naturlig.

Egg som tåler nedfrysing og opptining har jo også bevist en del i forhold til levedyktighet.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg skal sette inn i neste uke på naturlig syklus, har fire egg i to strå, og håper at de tåler opptiningen!

Skrevet

Hei

Jeg satte inn fryseegg i naturlig syklus, og nå ligger mine to vidunderlige tvillinger på 16 mnd og sover godt i sengene sine :)

Jeg fikk opplyst at det er litt mindre sjanse ved fryseforsøk enn ved bruk av ferske egg. Men jeg har god tro på fryste egg :))

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...