Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk en jente i april, et nydelig liten plugg. Men hun er navnløs... Kan dere rangere og evt komme med forslag? Storesøsken heter Ariadne, Pierre, Franciose og Carl.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Haha glemte å komme med navn? Gina Bella Soriana Kasia (Utalses Kacha)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Regner med at dere ikke er helnorske.. Likte Gina.
huldra87 Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 I den navnerekken synes jeg at Bella passer godt inn! :-) Soriana også, men det navnet må jeg tygge litt mer på før jeg kan si at jeg liker det. Men det var ikke stygt altså! Gina er også helt ok. Men den Gina jeg kjenner er ikke fornøyd med navnet sitt, pga at noen lite morsomme gutter i klassen hennes fant en gang ut at Gina var forkortelse for et annet ord...... :-( Kasia må jeg tygge litt på. Men jeg hadde gått for Bella! Det er fint og spesielt :-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Bella er finest og passer best med søsknene. Ellers liker jeg Gina. De andre navna syns jeg er rare, liker de ikke. Andre forslag: Daniella/e Alexandria Alexandra Sofia/e Isabella/e Sienna Katarina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå