Gjest Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Vi venter altså en lillesøster eller bror til Sara Isolde. Navnet skal helst gå på fransk, engelsk og norsk... Det hadde vært fint hvis dere kunne komme med noen forslag eller si hva dere mener om de vi allerede har : Selma Sienna Savanna Seline Sander Simon Ja, vi har ikke så mange forslag da.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Sander og Sara er fine navn! personlig ikke så fan av selma, men de andre navna dere allerede har, var svært pene! og de står fint til Sara.. andre navn: Sanne Sandra Sebastian Sindre
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Selma og Simon er flotte navn. Forslag: Stella Signe Sonja Sylvia Synne Stefan Samuel
prebs Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes Selma og Sander er finest av disse - men alle står bra til Sara. Ellers liker jeg: Synne Sanne Silje (går det på fransk?)
studdis Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er stor fan av Selma. Også liker jeg godt Sonja/ Sonia. Sarah er også fint. Liker ikke så godt Seline og Sander - tror det er fordi det er så mange her som heter det at navnene blir litt for vanlige. Savanna og Sienna er søte, men ikke helt min smak. Simon er fint. Liker også Sean.
huldra87 Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Sara og Selma synes jeg passet som hånd i hanske ;-) Savanna er også fint, men Sara og Savanna synes jeg ble litt vel mange a`er... De andre to jentenavnene liker jeg ikke så godt. Men Sonja/Sonia er nydelig, og passer til Sara. Men jeg har ingen aning hvordan de uttales på fransk og engelsk... Sander liker jeg ikke. Kansje fordi så mange smågutter her heter det nå, så jeg synes at navnet er superkjedelig. Men Simon er fint og veldig stødig navn! Så jeg stemmer for det.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Liker alle alternativene deres. Selma og Seline er veldig pene navn, men jeg liker Sienna og Savanna litt bedre. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket jeg liker best, men tror jeg syns Sienna passer best med Sara. Ellers er Sofia et nydelig navn som passer utrolig godt til Sara. Sander og Simon er også fine navn selv om de er mye brukt, men tror ikke dere bryr dere så mye om det siden dere allerede har ei Sara. Jeg syns ikke det gjør noe om navnet er mye brukt iallfall. Tror jeg liker Sander litt bedre enn Simon, men syns Simen er ennå finere. Sakarias er også litt stilig.
Storken1979 Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 heisann, jeg har franske "aner", mellomnavnet mitt er 100% fransk:-) Fornavnet mitt er Susanne- det kan vel funke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå