Gå til innhold

når kommer magen?

hemmeliggravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 3.gangs i min 12 uke. Magen poppet plutselig ut for et par dager siden...

Det tok litt lengre tid før det viste med førstemann, men husker ikke ukenummeret.

Nå er jeg liten av vekst, 1.60, og det viser ofte før på de som er små enn de som er høye, for man har mindre plass å "fordele" magen på :)

jeg hadde temmelig flat mage før graviditeten. er 17 år og 1.63 høy, og venter mitt første barn. jeg er mellom 16 & 18 uker og det merkes GODT på puppene i allefall, og magen har også poppet litt ut. fra rett over navlen og ned stikker magen omtrent like langt ut som puppene. ser ut som en blanding av småfeit og gravid=)

• 3 uker senere...

Dette er vel noe som er helt individuelt da. Jeg er i uke 14, og har nå mage som stikker litt lenger ut enn puppene (og jeg har F-cup så det er endel mage:) )

Men nå har jeg hatt mage siden uke 8 ca jeg da. Da så jeg vel mest bare litt rund ut for andre, men jeg så det godt selv !

Jeg har jo altså termin tidlig i desember, og planlegger gravid-bikini med sånn singlet-topp for sommeren.

Men som du ser er det mange som har holdt skikkelig lenge uten at noe viser. Det kan uansett ennå på meg tas feil av, altså at jeg bare har fått vom :) Så du kan jo bare satse på at folk tror det, med mindre du er veldig slank i fjeset og på armene og slikt!

Annonse

:) tja det er veldig individuellt når magen kommer fram.

Jeg er nå til veisende med mitt tredje svangerskap.

MAgen med nr en var ikke noe særlig og skryte av før jeg var nesten 4 1/2 mnd på vei. Og greit nok var det :) Men da sa det pang...

Med nr to så poppet magen ut ganske kjapt, men så stoppet det opp for en stund før det igjen sa pang.

Denne gangen hadde jeg mage før jeg viste jeg var gravid, noe de sier er normalt jo flere svangerskap en har bak seg.

Jeg er en av de "heldige" som kun har mage, ingenting annet..

Eneste måten du kan se det bakfra på at jeg venter barn er at jeg vagger, grunnet hoftene mine som ikke vil holde seg der de skal. Ellers har jeg vært heldig og kunne bruke mine egne klær nesten hele tiden. Det er først de to siste mnd jeg hadde behov for mamma tøy rundt livet. Da er det verre å få plass til puppene, for de har eskalert virkelig i størrelse! :) hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...