Gå til innhold

Til dere med kvalme

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen idag. Og fortalte jeg var veldig kvalm. Funker ikke så bra om dagene kan man si :P

Jeg fikk noe som heter postafen. Har tatt en pille idag og jeg har fatisk opphold i kvalmen nå. Er litt uggen, men føler ikke jeg må spy. eneste negative med de pillene, er at man blir sykt trøtt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137682931-til-dere-med-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk først afipran, Merket ingen forskjell... Nå har jeg fått noe som heter Largactil. Det er ikke så lett få fatt på det, men for min del funker det. Jeg er ikke helt kvalmefri, men jeg klarer å få i meg mer mat enn for noen dager siden.. Har heller ikke kastet opp noe særlig..

Synes dette er ganske tøft og dere har min fulle sympati, damer :-)

Har heldigvis en forståelsesfull samboer, familie og venner som stiller opp og hjelper til med de andre barna.

Annonse

Gjest yrild

Hei :-) Jeg har fått noe som heter Itinerol... har hatt det rolig nå på jobb og fin samboer som legger alt til rette, så jeg har (bank i bordet) ikke følt at jeg trenger dem ennå...

Jeg føler med dere :-) Er drit kvalm, men har ikke spydd noe særlig frem til nå!

Klem

hei og hopp..

jeg er i uke ti og kvalmen har gitt seg, jeg var saa kvalm at jeg ikke orket noe. det er helt fantasktisk, uansett ingen piller virket paa meg men jeg fikk et raad om vitamin b6 av en dame som sa det reddet henne. jeg synnes ikke det virket noe serlig men det er er kanskje noe som kan proeves av om ikke noe annet gaar. det er helt grusomt og vaere sa kvalm. lykke til

b6 har jeg prøvd, ingefær er prøvd, postafen er prøvd og afipran er prøvd.

De ringte meg nå fra legen. Skal prøve en kombinasjon av de to siste tror jeg. om det ikke finker måtte jeg kanksje legges inn.

Jeg går konstant svimmel. føler jeg svever og ikke går. sikkert fordi jeg ikke får i meg så mye mat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...