Gå til innhold

Rakke ned på seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så flott at vi har et slikt forum for oss med noen ekstra kg og de utfordringer det medfører. Samtidig må jeg si at det er utrolig trist å lese alle innleggene hvor man rakker ned å seg selv og sin vekt, og depper over tingenes tilstand.

Hva med å prøve å se litt lysere på livet? Vi er gravide og går en spennende tid i møte. Hvorfor forsure den for seg selv og andre ved å komme med alle disse negative kommentarene om seg selv, egen kropp og kosthold? For det er ikke de andre på forumet som sier slike ting, det er vi selv !

Man må gjerne diskutere tingene, men må vi være så utrolig selvdestruktive?

Uansett hvordan man ser det, så er sjansen minimal for at svangerskapet blir noen slankekur. Det eneste man kan gjøre akkurat nå, er å gjøre det beste ut av situasjonen og heller jobbe med seg selv i ettertid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for fornuftige og treffende ord. Dette trengte jeg i dag :o)

Skrevet

takker for ord som jeg tas til etter rettning av meg hvertfall:) er lett å syte mye, men vi burde vell egntlig backe opp hverandre og nyte tiden:)

vi er jo egentlig flotte :)

ha en kjempe fin vår dag i solen jenter:-)

Skrevet

dytter på denne - det er så sant som det er sagt :D

Skrevet

Deilig å se at det er flere her inne som savner en mer positiv tone !

Skrevet

Helt enig! Jeg har vært borte herfra en stund, og har merket en ny tone her siden sist. Det er så mange som unnskylder vekta si og "disser" seg selv. Slutt med det! Dere er flotte frodige damer! :)) Vær heller med å motivere hverandre! Dette forumet er først og fremst for de som veier over 90 FØR de blir gravide så da er ikke det å runde 100 så rart i løpet av et svangerskap! Men pene strålende gravide damer er dere, det er jeg sikker på! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter på denne ja !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...