Gå til innhold

Åpner de fra navlen og ned, altså??????

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ks for tre år siden, og alt som synes nå er en ørliten rosa strek under trusestrikken. Skal ha nytt ks om noen uker, og så ser jeg arret til venninna mi....

Hun er sprettet opp fra navlen og ned. Magen ser skjev og klumpete ut, og arret er stort og stygt!! Det er 5 år siden hennes ks.

Jeg trodde at slike snitt hørte historien til? Er ikke dette en uvanlig måte å gjøre det på?

Er det noen her som vet hvorfor de gir folk så forskjellig resultat? Kan vel ikke forvente at det skal bli perfekt hver gang, men tar de i det hele tatt ikke hensyn til det kosmetiske.....

Jeg tenkte kanskje hun var uheldig og fikk en "gammeldags" kirurg?

Fortsetter under...

Annonse

Idag er det veldig sjelden at de åpner fra navelen og ned. Jeg hadde hastesnitt sist, og fikk bikinisnitt. Nå vet ikke jeg hva som er forskjellen på katastrofesnitt og hastesnitt - men babyen var ute 10 min etter alarmen gikk på fødestua. Denne gangen hadde jeg planlagt og fikk snitt på samme plass.

Er du redd for hva slags snitt du får - så ville jeg ha spurt gynekologen din og forklart at du ønsker bikinisnitt. Du kan prøve å kreve det.

Ps vi må kreve det vi vil i helsesystemet og ikke bare være snille jenter!!!

Puh, ja det har du jammen rett i! Nytter ikke å takke og bukke.

Hadde katastrofesnitt sist iflg journal, baby var ute på 9 minutter fra alarmen gikk...... Ganske heftig opplevelse.

Kirurgen som opererte var veldig ung, jeg tenkte at det kan ha vært derfor jeg fikk bikinisnitt likevel.

Nå skal jeg ha planlagt snitt, og skal ha en samtale med kirurgen dagen før inngrepet. (vet ikke hvorfor egentlig, men det er da greit)

Det er vel vanligst å snitte på samme plass, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...