pusi og lille pusi:) Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 kossn sitt dåkker? æ finn ikke en stilling som e behageli... gjør ont en eller anna plass uansett... noen tips?
ak81 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har skaffet meg en pute med en plate oppe på, slik at man kan legge boka der eller evt sitte å notere. Dette gjør at jeg kan ligge i sofaen med oppreist rygg eller i senga, slik at beina kan ligge rett ut foran eller høyt med en pute!!
pusi og lille pusi:) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2008 d va jo litt smart ja... prøve sæ på d:)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har fått lånt meg en medisinball som jeg sitter på innimellom. Det hjelper å variere litt stilling merker jeg.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Dette strever jeg også med! Er 7 mnd på vei nå, og babyen har begynt å bruke ribbeina mine som ribbevegg for lengst. Jeg har også kjøpt en sånn plate på IKEA, og den funker fint til 1 stk bok eller 1 stk PC. Da ligger jeg med litt oppreist rygg i sofaen, og masse puter under beina. Litt mer komplisert blir det når jeg egentlig har behov for både pc og 3-4 pensumbøker foran meg, men det går da på et vis! Men jeg merker at jeg må bytte stilling ofte, ellers får jeg vondt i ryggen. Og bh-en må AV! Huff, må si jeg gruer meg til den ene eksamen om en uke. 6 timer på beinharde stoler, når jeg blir sliten i ryggen av stresslessen... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå