Gå til innhold

Her kommer en teit tråd. Hvilken norsk kvinnelig og mannelig kjendis liker du MINST?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne: Dorthe Skappel

Mann: Petter Stordalen

Og hvis noen lurer.. jeg er ikke sjalu. Bare synst de er så ufattelig glatte, selvopptatte og overfladiske.

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Davy Wathne og Mari Maurstad tror jeg det blir... Irriterende mennesker!

Skrevet

Tor Erling Staff og Anne Cat. Herland tror jeg.. Helt sikker på Staff da! Han burde vært buret inne! Ihvertfall burde han ha fått munnkurv!!

Skrevet

mann: svein fra charterfeber og han åge glam/singing bee-fyren.. Disse 2 er så pr-kåte, og de elsker sine egne stemmer... Blir uvel bare jeg hører stemmen deres på tv.. grøss..

dame: Lene alexandra. Alle som blir populære av å synge om puppene sine og har iq på 70 og er stolte av det, de har jeg vanskelig for å ta på alvor..

Skrevet

Det er maaange faktisk, men jeg kan nevne Kathrine Sørland som nr. 1 om dagen, av man så er det vel Johan Golden...

Skrevet

Det er en del irriterende kjendiser der ut. Men må je velge ut et par så må det være:

Moskva marit: hun elsker å fortelle hvor fælt hun har det

og jan thomas, herrigud da mannen er da norsk hvorfor snakker han sånn norsk engelsk da???

Skrevet

Øyvind Mund

Dorthe Skappel

Skrevet

TOR ERLING STAFF!!!!!! Fysj for en fyr

Idol Tone

Skrevet

Har ikke jan thomas delvis vokst opp i usa? Han har ihvertfall tilbrakt mye tid over there.. Syns jeg har hørt noe om det.. hmm.. Men han er litt ekkel.. hehe

Skrevet

Mann: Alex Rosèn eller han i singing bee....Irriterende mennesker!

Dame: Dorthe Skappel eller Idol Tone. Skikkelig PR kåte begge to. Og Dorthe har fremdeles ikke funnet ut at hun har rundet 40!!!

Skrevet

mann; christer falck

dame; mia gundersen....

Skrevet

Kvinne: Pia Tjelta og Mia Gundersen (super-pr-kåte)

Mann: Toralv Maurstad og danse-Tshave (første: gammel gris som tror han er ung og sexy, og Tshave er bare irriterende...)

Skrevet

Jeg må velge tre av hver, hehe.

Mia Gundersen, Pia Tjelta og Tone Damli

Tor E. Staff, Vinni i Paperboys, (irriterende å like musikken når jeg hater holdningene hans) oooooooooog... hm... å ja - han derre som Idol Aleks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...