Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Har sjekket navnestatistikk i Europa og sett at Andrea er et veldig vanlig jentenavn i mange land og det ser ut til at det bare blir brukt på menn i Italia. Jeg synes det er et veldig fint og feminint navn, hva synes dere? Lurer også på navna Alma og Selma, ser at Alma er det aller mest brukte navnet i Bosnia, trodde det var spanskt...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Alma og Andrea har vi værtt inne på, men vi får gutt... Nydelige navn da.
Tieran Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Liker forsåvidt alle 3 navnene dine, men Andrea mest:)
prebs Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes alle er fine, ville rangert sånn: 1.Selma 2.Alma 3.Andrea
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Tre veldig fine navn. Jeg rangerer sånn: 1. Selma 2. Andrea 3. Alma
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Fine nevn alle tre- det er jo litt dumt det med Andrea i Italia- det var jeg ikke klar over. Men er det egentlig nor å bry seg om? Selv om Selma begynner å bli skikkelig poppis er det absolutt det navnet jeg liker best. Og Selma er et internasjonalt navn som såvidt jeg vet ikke brukes på gutter..... Skulle gjerne brukt det navnet på forrige jente, men mannen min ombestemte seg i siste trimester.
Vannmann35 Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Liker alle, men Andrea best :-) Ville uansett ikke valgt hverken Andrea eller Selma - slt for poppisnavn nå. Alma er mindre brukt, og så har du jo både Salma og Vilma da, som ligner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå