Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Gutten er så varm at han svetter ut alt uansett hvor lite han har på seg... Koker opp i vogna og i bilsete og lider virkelig under varmen.Har nesten ikke klær på han eller noe i vogna.. han bruker bare langarmet body,sokker,bukse og lue. i vogna har han bare flis teppe over seg... Han er umulig og kle...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2008 Dette har han arvet etter sin pappa son går i t-shirt hele året.. + at han er en stor gutt så han er godt polstra:;=)
*1+1=2 små* Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 samme problem her! Lille sover bare med tynn bommullspysj om natten UTEN sokker eller dyne! Da er hun god og varm og ikke svett Om dagen har jeg på henne en tynn bukse og en langarmet body, eventuelt sokker. Det er alt! Vi får bare holde oss i skyggen:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Reagerer din lille så som det er så varmt i været?
Modesty Blaise Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 VI har samme problemet. Alle ullbodier jeg hadde kjøpt inn får vi ikke bruk for.... :-) Jeg har kun strømpebukse og body på han i vogna. Men lett dyne over for å raskt kunne lufte:-)
*1+1=2 små* Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 nei takk og pris går det fint nå, men holder oss i skyggen/ i huset fordi det er svalt! Gruer meg dog litt til sommeren, jeg tåler ikke varme så godt jeg heller!
tittentei... Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 yes!!! Er ekstrem varmblodig.Har mesten bare body på inne.Sover i bare body.Har det kaldt på soverommet.Kan mest ikke ha på klær:)..Blir fort svett.Bruker lette klær,og ikke tettsittende.
mizz25 Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Veldig lurt å ha helseteppe på ungen for det pusta å lufta igjennom,fleece pusta ikke,da blir man svett...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Uff ja gutten vår er veeeldig varmblodig... Som du sier, helt UMULIG å kle... Igår var det _veldig_ varmt, å jeg trilla til butikken, hvor han da bare kunne ha på seg en tunn bommulslue,langermet body,strømpis og tynn linbukse.. Da lå han på helseteppe å hadde ikke noe over seg.. Han var SVETT! Grr.. hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå