Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 De bor på Grünerløkka og er helt lik alle andre småbarnsfamilier som bor der: tror de er veldig alternative, men er ekstremt konforme.
Tieran Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 ??? Tenker du på uttalelser som "foreldrene til barnet med det navnet er sikkert gamle/ unge"? I så fall synes jeg det er ganske så nøytralt sånn sett.. Milla er ganske så tidløst på den måten:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes de høres litt harry ut, for i mine ører er ikke Milla et "ordentlig" navn, men et kallenavn eller dyrenavn. Men jeg registrerer at stadig flere heter Milla, så det er kanskje bare meg.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Døtrene til Mona Grudt og Elin Tvedt heter Milla. To sofistikerte og suksessfulle damer med ben i nesa som har kommet langt i livet. Jeg syns det er vanskelig å si noe om foreldrene ut fra navnet til barna. Folk har veldig forskjellig smak og det irriterer meg når folk sier at navn er "white-trash" eller at foreldrene må være veldig unge eller fantasiløse når de velger det navnet. En ung alenemor uten utdanning kan ha samme navnesmak som en gift dame i 30-årene med en god jobb, stort hus osv. Når det er sagt syns jeg Milla er et nydelig navn. Vet mange syns det er litt kallenavnaktig, men hvorfor kalle datteren din Camilla hvis du uansett kommer til å kalle henne Milla.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Det er foreldre som liker et moderne, ikke super-populært navn på ungene sine men er voksne nok til å ikke velge harry hjemmesnekrede navn!
huldra87 Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Foreldrene til Milla kan være veldig forskjellige egentlig. En ung alenemor kan ha lik smak som en gift mor i 30 årene, slik som nurse86 sa. Men de fleste forbinder kansje noe bestemt med forskjellige navn da. Jeg ser for meg at enten er foreldrene til Milla unge, de liker bylivet og kansje de bor de i en leilighet eller i et stort byggefelt i en by. Foreldrene kan selvfølgelig også være i 30/40 årene, de er moderne, suksessrike, og så er de kansje av den litt "finere" sorten. Og de bor i byen. Jeg ser faktisk på Milla som et litt typisk "byfolk"-navn.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Synes Milla er et fantastisk pent navn :-) Hvordan foreldrene er, aner jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Milla er en type navn som mange typer foreldre kan finne på å kalle barnet sitt for. Foreldrene til Milla kan være alt fra tenåringer til akademikere. De kan bo på Grünerløkka eller de kan bo i Molde. Uansett har de vært litt opptatte av å gi datteren sin et navn som ikke alle andre har, og som er moderne og i tiden. De har valgt å ikke oppkalle etter gamle slektninger, så de velger å være moderne framfor tradisjonsbundne.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Litt dollete og jålete kanskje. Og som ønsker seg en datter som skal gå i kjoler, se pen ut og matche mamman sin...? akkurat som Mona Grudt og Elin Tvedt
Vannmann35 Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Ville styrt unna Milla - tror det er i ferd med å bli alt for populært... Nå er det en svensk tv-serie som heter "Milla og pappa". Dessuten har både Elin Tvedt, Mona Grudt og Jørn Hoel fått døtre som heter Milla i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå