sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Please hjelp... har en lillebror med masse mørkt hår uten navn.. Hva syns dere om: Ty evnt et mellomnavn som passer.. Isak Marcus kom gjerne med flere forslag
Tieran Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Lili og Isak syntes jeg ikke passet sammen.. Men det er vel sikkert ikke et "must". Ellers liker jeg både Marcus og Isak. Marcus Leander? Isak Andreas Emrik Julian Alvarin Frikk
prebs Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes alle navnene passer til Lili, men jeg liker Marcus best : )
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Lili og Lasse Lili og Ole Lili og Ian Lili og Leon Lili og Theo Lili og Noah
huldra87 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Jeg synes absloutt at Isak passer godt til en mørk gutt! Og Isak og Lili passer ilag. :-) Markus er ok, men jeg ser nå for meg at han er lys da.. ;-) Her er noen andre navn som jeg synes passer til en mørk gutt (ikke at det egentlig har noe og si da..), og som passer til Lili: Henrik Jørgen Anders Levi Johannes Mikkel Johan
Vannmann35 Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Lilli er et pent navn som er ganske sjeldent - foreløpig :-) Ville valgt et litt mer spesielt navn til lillebror enn poppisnavn som Isak og Marcus! Men hadde valgt Marcus i tilfelle. Hva med: Lilli og Edvin Lilli og Eliah Lilli og Max Lilli og Jasper Lilli og Jesper Lilli og Conrad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå