Gå til innhold

HJELP!!!=/ gutten vår er nå snart 6uker,å vi bli r ikke enige:( hva passer til daniella??

Anbefalte innlegg

vi blir ikke enige i d hele tatt. d er ingen navn som skriker til meg lenger. jeg ville ha matheo,men han liker d ikke:( så nå prøver jeg å finne et annet.men jeg finner ingen.

kansje vist jeg finner et som passer til daniella:)

Fortsetter under...

Daniella og Isaias

Daniella og Abraham

Daniella og Nicolas

Daniella og Mikael

Daniella og Gabriel

Daniella og Valdemar

Daniella og Christoffer

Daniella og Christian

Daniella og Patrik

Annonse

d var mange fine navn der jah:)

sambo vill ha theodor,men jeg vet ikke helt om jeg liker d navne. jeg sell vill ha theo eller isak alexander:) men jeg liker også: julian,matheo,nataniel eller theo alexander. at d skal vere så vanskeli:(

takk for alle forslag:)

casper har vi også vert innom.

Theodor er jo veldig fint. Han kan jo hete Theodor, men bli kalt Theo. Syns det er et godt kompromiss siden han liker Theodor og du Theo. Aleksander passer godt som mellomnavn til både Theo og Isak. Isak er mitt favorittnavn, så jeg ville valgt det, men jeg har også både Theodor og Theo på min egen liste.

vi klarte ikke å bli enige,så datteren vår trekte:)

d sto mellom 2 navn:isak alexander å theodor.

å navne til vår lile prons ble theodor. så da får jeg bare venne meg til navne:) så får jeg ha theo som kosenavn:)

takk for alle forslag:D

Jeg synes Isak Alexander passer mye bedre til Daniella - begge navnene er ganske internasjonale og de passer stilmessig. Theodor blir for meg helt andre enden mtp sjanger.

Jeg ville ikke vært tvil - Isak Alexander er utrolig flott, stødig og nydelig. Passer perfekt til Daniella også.

Men, om dere velger Theodor, så bra dere har funnet navn:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...